Oslo next

God morgen. Jeg løper rundt meg selv her for å pakke klart alt til Oslo, samtidig som jeg prøver å momse i meg frokosten min, som i dag består av knekkebrød med egg, og skinke. Jeg skal så mye ulike ting på denne turen at det er ordentlig vanskelig å pakke. Jeg trenger både treningsklær, vanlige hverdagsklær, festklær, møteklær osv. Hjelpes! Jeg trives jo aller best i treningsklær, og kommer garantert til å reise i det. Det er praktisk også, i og med at jeg drar rett fra flyplassen og direkte på klatrekurs for å ta Brattkortet sammen med fineste Pia. Senere på kvelden blir det Vixen blog Awards, hvor jeg er nominert i kategorien Årets treningsblogg. Takket være noen av dere som valgte å nominere meg, så står jeg altså nå i finalen. Det er helt uvirkelig, og utrolig hyggelig. Tusen tusen takk. 

Nå må jeg dra til flyplassen veldig snart, og jeg er jo faktisk  ikke ferdig pakket enda. Nå må macen bort, og jeg må se å bli ferdig her. Vi blogges fra Oslo. 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg