Buldring

Jeg var som dere vet å klatret på lørdag, og ble så utrolig hektet. En ting var klatringen, sikringen og alt det spennende som foregikk ute i den store veggen. En helt annen ting er alt det spennende man kan gjøre inne i Buldre-hula. Her kom virkelig apekatten i meg frem, og jeg kunne lekt meg inni der i timesvis. Jeg vurderer å montere slike små knotter på hele den ene veggen i leiligheten min, slik at jeg kan leke meg her hjemme også. Haha. Neida….Joda. 

Det var meg og barna som lekte oss her inne, og det var virkelig bare så topp. Jeg fant en stor “brikke” som jeg drev å øvde meg på en-arms Pull-Ups, det fikk selvfølgelig en av de litt eldre barna øye på, og vips var jeg omringet av en hel haug av barn som ville lære pullups, med både en og to armer. Herligfred for en aktiv, og ivrig gjeng. Jeg ler enda over den enorme iveren og entusiasmen. Maren og kidsa i buldrehula, det blir jo ikke bedre. 

Jeg har hatt tidenes familiehelg, og hyggen bare fortsetter. Jeg utvider sleep-over med enda en natt. Jeg er ikke helt klar for å gi slipp på helgen enda, så jeg bestemte meg for å utvide den med en dag til. Jeg skal på jobb grytidlig i morgen, men jeg fant ut at det er jo det samme om jeg kjører fra min egen leilighet eller familien sitt hus. Så da er det bare å la hyggen fortsette med hjemmelaget middag, og godsaker i skålene. 

Hva er deres planer for søndagen? 

 

Smiiiiil Maren 


7 kommentarer
    1. Jeg så deg på Samsen på lørdag. For en fantastisk energi du har, og for et utrolig stort og smittende smil Du var bare så blid, og så energisk. Man måtte liksom se litt bort mot der dere var hele tiden. Gøy å se at du er slik i virkeligheten, som man får inntrykk av at du er på bloggen.

    2. Ah nå ble jeg nesten misunnelig! Har så lyst til å prøve buldring! Vet de har buldrerom på NTNU, men har rett og slett ikke fått testet det ennå. Så gøy at du likte klatring! Moro å prøve nye aktiviteter 🙂

    3. Jeg har vært på bouldering et par ganger, og synes det er kjempemorsomt! Her har vi hele klatrestudio som bare har bouldering i stedet for vanlige klatrevegger, og jeg liker meg bedre når jeg ikke trenger så mye utstyr 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg