Blue breakfast

Tenkte jeg skulle dele dagens frokost med dere. Denne skåla er en standard Maren-skål, og inneholder blåbær, en godt moden banan, en boks Cottage Cheese orignal (ja hele boksen, dette har vi snakket om mange ganger her på bloggen. Hehe. JA jeg spiser hele boksen) og to beger yoplait vanilje yoghurt. Jeg topper det hele med en håndfull salt nøttemiks og tørkede bær. Det er ikke alltid jeg har denne miksen tilgjengelig, og da hakker jeg mandler, valnøtter og rosiner istede. I den blåkoppen er det selvfølgelig en sterk kaffe – ingen morgen uten en god kopp kaffe. 

Denne frokosten kan jeg spise uansett om jeg er hjemme eller på farten. I skrivende stund sitter jeg å koser meg med den ute hos familien. Lille prinsessa har akkurat våknet, og pludrer rundt på gulvet her. Jeg har kost meg så utrolig denne helgen når jeg har bodd ute hos dem, bare synd helgen gikk så alt for fort. Det har vært så koselig å være der når lille skatten legger seg, også få se det nydelige smilet hennes når hun oppdager at jeg fremdeles er der når hun våkner neste morgen. Priceless happiness.

Senere i dag venter en ny tur til AUBERA salongen for et nytt lag med Vita Liberata Spraytan (Denne behandlingen er sponset). Dette er virkelig en perfekt måte for meg å få en gylden fin farge på huden, uten å legge seg i solarium. Jeg skal ikke si at jeg aldri noen sinne kommer til å ta solarium igjen, men som jeg har sagt til dere før, så er jeg veldig skeptisk til det. Da er det fint at det finnes alternativer. Skjønne Helene på Aubera åpner salongen sin for meg i dag, på en søndag. Her snakker vi service på høyt nivå. 

Nå skal vi kose oss videre her, med barnetv, og morgenstund. Ha en deilig søndag dere, og titt gjerne innom senere igjen. 

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Ah, elsker den kombinasjonen!! Har selv blitt avhengig av den, på grunn av deg! God morgen forresten, håper du får en super dag 🙂

    2. Så fine bilder!!
      Ønsker deg en fin søndag <3
      En fin blogg har du og, stå på videre 🙂
      Titt innom hos meg for å se flere Give away's og linker til andre blogger. Ellers skriver jeg om hverdag,humor,hudpleie,trening,kosthold,mote og oppdrett av Rottweiler og Pomeranian.
      Legg meg gjerne til, da blir jeg gla 🙂
      Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg