ColorSplash

I dag fikk jeg en herlig, fargerik pakke i posten, samtidig kom også den nyeste utgaven av ShapeUp. Det blir jo ikke bedre. Pakken innehold de nye Slim SmartShakene. De er mye mindre, og slankere enn de orginale, og jeg synes de er så søte! Jeg fikk også en hel eske med min favoritt Questbar, som faktisk heter Cookies & Cream, og ikke Oreo som jeg har kallt dem i en evighet. Haha. Uansett så er dette uten tvil den desidert beste baren jeg vet om, og jeg har allerede klart å sluke fem stykker siden jeg hentet pakken i dag morges. 

Shakerene og barene er sponset

Jeg har også vært på en liten shoppingsrunde i dag, og fant noen utrolig freshe topper på H&M. Har dere sett så deilige farger? Den gule med masse print er en singlett, og de to andre er sportsbher. Jeg elsker fargekombinasjonene, og det beste er jo prisen. Under hundrelappen for hver av dem. Det er det virkelig ingenting å si noe på. Jeg synes det er så gøy at “billigkjedene” også kommer med fresh treningstøy, og dermed kan ta opp kampen mot de store merkene. Jeg ble så positiv overrasket over utvalget i sports avdelingen på H&M, det var virkelig så mye fint, og fargerikt. 

Nå har jeg akkurat dumpet ned i sofaen etter å ha gjennomført dag4 på styrkeprogrammet mitt. Det går jevnt og trutt fremover, og det er gøy å kjenne på fremgang. I dag kjørte jeg 3 sett a´ 5 repetisjoner med 10 ekstra kg i dips. Det var utrolig gøy, og en herlig mestringsfølese. Jeg er helt avhengig av slike små høydepunkter i treningen min, det gir meg et helt enormt boost til å kjøre på videre. Ellers var økten god, men ingen flere rekorder. Man kan ikke klare ny rekord hver økt, men jeg har som et lite mål å klare nye personlige rekorder hver uke. Nå skal jeg straks pakke baggen, og dra avgårde på sleep-over-weekend. I morgen venter utfordringen som jeg snakket om, og som jeg ba dere gjette hva var. Boksing, poledace og crossfit er blandt forslagene – men ingen av dem stemmer. Hva kan det være?

Hva er deres planer for fredagskvelden?

 

Smiiiil Maren 


6 kommentarer
    1. Adele: Ja det kan godt skje hvis jeg har helt fri fra jobb og skole:):) Da kan jeg gjerne ta en gåtur eller joggetur på morgenen og styrke sent på ettermiddagen 🙂

    2. Når det kommer til sånn questbar elsker jeg dem! Den der “oreo” er også min favoritt! Men når det kommer til hvor mange man kan ha til dagen eller i uka? Hvilke tips vill du gi? Hvor mange er det nok å ha i en uke? 3? Kan man spise dem hver dag eller er ikke det bra? Eller bør man ta en en dag og kanskje vente 2 dager?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg