Mandagsenergi

Jeg er så imponert over hvor spreke lesere jeg har. Mange av dere har lagt igjen dagens treningsplan i kommentarfeltet på forrige innlegg, og jeg er mldt sagt imponert. Fy søren så spreke dere er! Jeg leste alle kommentarene deres på vei til min egen trening, og jeg ble så utrolig motivert. Så dagens økt ble god, takket være dere.Det hjelper også på med nye treningsklær, spesielt når de er i freshe farger. Runwild har akkurat fått inn Reebok som nytt merke i sin nettbutikk, og alle de kule nyhetene er nå tilgjengelige. Jeg har forelsket meg helt i Reebok, og ønsker meg rett og slett hele kolleksjonen. Klærne er sponset

Dagens økt ble den jeg delte med dere i forrige innlegg, men jeg deler den gjerne igjen så slipper dere å bla dere tilbake for å finne økten. Dag1 på mitt styrkeprogram er følgende: 

  • Knebøy 
  • Chins
  • Bulgarsk utfall 
  • Roing i slynge 
  • Skulderpress
  • Hipthrust

 

Jeg fikk med meg en god venninne på økten, og det hjalp godt på energien. Vi pushet hverandre, og jeg endte faktisk opp med å øke på flere av øvelsene. Det hadde jeg virkelig ikke trodd i dag. Det er rart med det, på de dagene hvor man føler energien er på bunn og motivasjonen er lik null, er faktisk de dagene man kan oppleve at det snur helt og man setter nye rekorder på trening. Det er for meg helt uforklarlig og merkelig, men utrolig gøy! 

Nå er jeg spent på å høre fra dere. Hvordan gikk den planlagte treningsøkten? Fikk du gjennomført, og ble økten slik du hadde håpet? Hvis øken ble bra, så er det ingenting som er bedre enn det. Da har du fått kickstartet uken, og klar for å ta de resterende dagene med storm. Dersom det ikke gikk helt som det skulle så gjør det overhode ingenting, det kommer nemlig en helt ny dag, og en ny sjanse i morgen. Så det skal du ikke bruke noe mer energi på å tenke på, glem det, og begynn på nytt i morgen. 

 

Smiiiil Maren


11 kommentarer
    1. så flink du er, å du ser smashing ut !
      Er nyopperert så eneste planen(som jeg kunne gjøre) var å gå en tur, å det fikk jeg gjort 😀 prøver meg sakte men sikkert frem 🙂

    2. Den økten du hadde i dag ser så gøy ut – må teste den en dag 🙂 Selv har jeg vært på Transformer og Jazz på Sats, to timer jeg virkelig digger å starte uken med!!
      Jeg har også fått øynene opp for Reebok, det er jo så ufattelig mye kult – farlig for lommeboka 🙂 Håper du får en deilig kveld, og en fiin dag i morgen!

    3. Idag har jeg utført utfordringen du la ut for noen dager siden. Så her ligger det en meget sliten jente i seng allerede 🙂

    4. Du virker som en utrolig herlig jente! Du er en av disse jentene man bare får lyst å være venn meg, for en positiv energi du sprer, og det bare vi bloggen! 🙂 Kan ikke forestille meg hvor herlig det må være å omgås deg! Ha en strålende uke 😀

    5. Økter ble gjennomført,(intervaller på mølla) men langt dårligere enn planen. Det skyldes nok i hovedsak at jeg brygger på noe, og hals og pust absolutt ikke er god. Men på den positive siden har jeg vært i bevegelse, og nå øver jeg meg på å lytte til kroppen. I hvertfall litt mer enn hva jeg pleier 😉

    6. På mandager er jeg instruktør så da vet jeg at uken starter med mye energi og glede og ikke minst en god treningsøkt. Dette er mitt første år som instruktør og jeg elsker det, all den positive energien jeg kan spre til andre og alle gode tilbakemeldinger jeg får fra de som melder seg på timen min er jo bare helt fantastisk 😀
      Ha en fin uke Maren! Klem fra fast leser

    7. Økten i går ble gjennomført, en kort med innholdsrik økt. I dag er jeg ferdig litt tidligere på skolen, så da får jeg mest sannsynlig tid til en lit lengre joggetur. Det kommer an på hvor godt jeg kan stoffet til matteprøven jeg skal ha på onsdag. 🙂 Økten din så veldig kjekk ut! Jeg elsker folk som smiler når de trener, det gjør bare alt så mye enklere! Håper du får en fin dag!

    8. Hei Maren!
      Har vært fast leser fra du kom på topplisten og du er fortsatt en jeg klikker meg inn på hver dag, så ikke misforstå. Du er så flink og gir mye motivasjon!
      Men jeg lurte på om du kan ha en spørsmålsrunde, funfacts om deg, ulike ting(mat) du ville servert til ulike mennesketyper (sliter selv med dette), en dag med deg, ting man gjør feil på trening..
      Er det noen man kan stole på er det deg!;)
      Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg