Kjære

Det ble en sen oppdatering fra denne frøkna i dag. Bedre sent enn aldri er det ikke det man sier? Denne fredagen har vært så utrolig fin, og ikke minst produktiv. Jeg startet dagen med å sove til jeg våknet av meg selv. Ingen vekkerklokke – for en luksus. Jeg har fullført alle styrkeøktene denne uken, men jeg hadde skikkelig lyst å trene, så da smallt jeg til med en liten løpetur på tredemøllen. 50 svette minutter satte standarden for denne fredagen. 

Etterpå satt jeg meg rett og slett ned meg en bok, en helt vanlig bok som ikke var pensum. Det kan jeg faktisk ikke huske sist skjedde. Skjønt det blir feil å kalle denne boken for en helt vanlig bok, for det er den ikke. Den er helt spesiell, og kun etter noen få sider så rører den meg, dypt! “Kjære” er Linnea Myhres nye bok, og jeg har hatt lyst å kjøpe den helt siden den kom ut. Jeg gleder meg så til å lese resten, den er skrevet så ærlig og så direkte. Jeg har lest den første boken hennes også, og må virkelig si at jeg er imponert over hvor tøff denne jenta er. 

Jeg må le litt når jeg ser på bildet over, for jeg ser overhode ikke slik ut akkurat nå. Jeg har ikke tatt solarium siden jeg startet på andre året i sykepleien, og jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang skal ta det igjen! Etter å ha lest om hudkreft, og malignt melanom (førflekkreft) så er det ikke sjans at jeg legger meg inn i noe solarium igjen. Jeg ønsker likevel ikke gå være så likblek som jeg er nå, og etter å ha sett på freshe bilder fra sommeren bestemte jeg meg for å finne alternativer. Selvbruning er helt supert, og jeg har vært veldig fornøyd med Vita Liberata sine produkter. Jeg synes likevel at det ikke blir helt slik som jeg vil. Jeg ringte skjønne Camilla som jobber for Vita Liberata og hun fortalte om deres spraytan. Jeg fant ut at AUBERA her i Kristiansand utfører spraytan medVita Liberata sine produkter, og jeg ringte å bestillte time med det samme. Nå sitter jeg her med en gylden og solbrun sommerhud. Det er utrolig deilig, og jeg er så fornøyd. Nå gleder jeg meg til å få dusjet av overskuddsfargen, og vise dere resultatet i morgen. Jeg føler meg så mye freshere med litt farge på kroppen, og synes det er litt fint med farge på kroppen siden jeg alltid trener i singlett. Jeg synes hele prosessen med å bli sprayet brun var helt utrolig festlig. Jeg har aldri prøvd det før og synes det var veldig morsomt. Behandlingen er sponset av Aubera og Vita Liberata.  Er det noen av dere som har testet spraytan før? 

Nå skal jeg straks avgårde på taco og filmkveld. Fredagen er sånn sett litt hellig for min del. Jeg elsker fredagskveld med joggebukse, en god film eller serie, god mat, og masse snacks sammen med noen man er glad i. Jeg tipper det er flere som kjenner seg igjen på den fredagstacoen?

Har du noen faste helge-ritualer som du liker å gjøre i helgen?

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. 50 minutter er en liten løpetur ja.. ja noen kan det 🙂 jeg vurderer sterkt å studere på UiA til høsten, det som ligger i Kristiansand. Hvordan synes du byen er som studentby og har du noen tips til meg? Hadde satt utrolig pris på det, ha en fortsatt herlig fredags kveld <3

    2. Her må jeg ha med meg gullrekka på tv; iallfall Skavlan og Senkveld. DET er fredagsstemning for meg det! 🙂
      Vet du omtrent hvor lenge fargen sitter på kroppen, når man tar spraytan i studio?

    3. Lin: ja enig 😀 Nei det vet jeg faktisk ikke, det gjenstår å se. Hehe. Har aldri gjort det før. Håper at den sitter en stund. Skal holde dere oppdatert 😉

    4. Haha, føler meg SÅ igjen i det du sier! Jeg går selv tredje året på sykepleien og har gjennom disse tre årene blitt total-motstander av solarium! Hello hypokonder! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg