Breakfast at the gym

God morgen dere. Jeg durer videre med min nye døgnrytme som da inkluderer å stå opp rundt kl 05.30. Jeg har endelig klart å lære meg at for å stå opp så tidlig, så må man litt tidligere i seng. I går klarte jeg sannelig å komme meg i seng rundt kl 22, og da er det plutselig ikke helt galskap å stå opp like før halv 6 på morgenen. Dagen i dag går litt i ett, og jeg valgte derfor å putte inn en cardioøkt før praksis, slik at jeg er sikret å få inn en treningsøkt i dag uansett hvor hektisk ettermiddagen blir. Jeg klarte til og med å planlegge litt i dag, slik at jeg hadde med meg frokosten min på gymmet. Etter endt økt satt jeg å koste meg med frokosten min på treningsenteret. 

Etter havregrøt flere dager i strekk smakte det fantastisk godt med Marenskåla igjen. Det er og forblir favoritten uansett! Familie og venner bare ler av meg, og mener det nesten er skremmende at en person kan spise så mye meieriprodukter som jeg gjør. Dagens skål er en uslåelig kombinasjon. Eplebiter og bær i bunn, cottage cheese orginal, to beger yoplait vanilje, toppet med salte nøtter og tørkede bær. Jeg må også alltid ha en godt moden banan til. Kombinasjonen av den søte bananen, og yoghurten, mot den salte nøttemiksen er bare helt magisk!! 

I dag har jeg min siste dag i praksis før helgen, og det skal bli så godt med tre dager helt fri. Planene er ingen andre enn å sove mye og lenge, en tur på cafe med venninner, bytur, trening, sosial hygge og bare kos. Man setter ekstra pris på helgene når man jobber hele uken. Det er en litt annen hverda enn studentlivet, og jeg kjenner at jeg trives så mye bedre med dette! Struktur altså, beste jeg vet.  

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Vet hvordan du har det! Det er noe spesielt med å faktisk ha fri når man først har fri 🙂 Da jeg studerte hadde jeg dårlig samvittighet og høye skuldre hver helg når jeg gjorde andre ting enn å lese. Nyt helga Maren! 🙂

    2. I helgen får jeg endelig besøk av bestevenninnen min! <3 Har ikke sett henne siden sommerferien ...
      Vi skal kose oss med skiturer, cafébesøk og ikke minst hverandres selskap 🙂

    3. Hvor kjøper du nøttemiksen som du har toppet skålen med? Det ser såå godt ut:-):-)
      Fin dag til deg søta!:-)

    4. Hei Maren ! Må bare få si at du har en helt super treningsblogg med masse gode tips og inspirasjon. Har fulgt bloggen ei god stund og nu lure æ på om du kan si kor du har kjøpt de firkantede telysestakan som bare e helt nydelig. Vet du om de eventuelt kan bestilles på nett. Æ bor i Nord-Norge. Klem fra Tonje

    5. Hvordan klarer du å ha cardio uten mat i magen? for meg er det helt umulig. kjedelig.
      Tips til mitt problem? Jeg må spise før løping, og da en og en halv time før økten. Ellers får jeg innmari sting.. Resulterer i at jeg aldri kan trene på morningen om tren, da jeg starter på skolen klokken 8.

    6. Hadde egentlig ikke tenkt til å trene i dag, men jeg endte opp med å jogge 15km i regnværet, litt stolt. Jeg skal på treningsenter med en vennine i morgen for første gang, spennende! Noen tips? Til slutt vil jeg si at jeg elsker bloggen din, du er en inspirasjon i hverdagen! Stå på videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg