Spinnvill

Puh, denne dagen har vært lang, og det var ubeskrivelig godt å dumpe ned i sofaen nå. I dag har jeg vært over middels aktiv med en god styrkeøkt, og en heftig spinningtime etterpå. For dere som har fulgt meg i flere år vet at jeg har lang erfaring med spinning selv. Jeg har vært instruktør i mange år, og hatt utallige spinningtimer. Kanskje litt for mange faktisk. Jeg fikk nemlig spinning helt opp i halsen, og etter jeg valgte å slutte som instruktør, tråkket jeg ikke en eneste meter på mange mange måneder. Nå er jeg tilbake, og det er utrolig gøy. Grunnen til at det var så gøy var tredelt. 

  1. Super instruktør med bra musikk og program
  2. En herlig gjeng med deltakere 
  3. Nye freshe spinningsko 

 

Sistnevnte er en liten eksamensgave til meg selv. Det er ikke hver gang man får A på en så stor eksamen, og da følte jeg det var på sin plass med en liten premie. Denne premien ble altså et par flonkende nye spinningsko fra merket Scott. Jeg teset skoene på timen i dag, og de var utorlig gode. Jeg liker spesielt godt at de kan strammes ekstra godt rundt foten, også digger jeg fargekombinasjonen av hvit, svart og rødt. 

Nå har jeg akkurat spist et lass med taco, og speltlomper. Før maten kom på bordet klarte jeg å momse i meg hele fire questbarer. Haha. Sånn kan det gå når man kjører dobbel treningsøkt, og kommer hjem sulten som en ulv. Det er livsfarlig for meg å ha sånne sjokoladebarer liggende. I min verden er det overhode ikke mulig å ta kun en, det går rett og slett ikke. Viljestyrke sa du? Finnes ikke! *ler* 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Flinke deg, Maren!:-) Gratulerer med A!!:-D kunne virkelig ønske jeg delte din kjærlighet for questbarer, her går det maks ned en, syns det smaker plastikk etter noen tygg..:-( syns sjelden at det smaker med godis uten ekte sukker:-/

    2. Andrine: Har tre esker med Oreo hjemme nå. Det er uten tvil min favoritt!! Liker egentlig alle, bortsett fra den med banan. Livsfarlig å ha så mange tilgjengelig hjemme, garanterer at alle ryker ila helgen! Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg