Jeg er i finalen!

Kjære, skjønne, fantastiske dere! Tusen tusen takk. Jeg fikk i går en mail hvor det stod at jeg er i finalen i Vixen Blog Awards, i kategorien Norges beste Treningsblogg! Jeg er så glad, så stolt og så ydmyk. Jeg føler meg heldig som har så gode lesere, som i første omgang nominerte meg, og videre stemte meg frem til en finaleplass. Dette betyr mye, og det gir enormt med motivasjon for å jobbe videre med bloggen. Tusen tusen takk! 

Jeg synes det hele er litt uvirkelig og rart. Jeg lever jo bare mitt enkle ( litt kjedelige? ) liv her på sørlandet. Jeg er sykepleierstudent med en hektisk hverdag, jeg trener og koser meg med det, og smeller sammen et fruktfat her og der. *ler*. Jeg kan nesten ikke skjønne at lille meg, har fått en plass i finalen i store, flotte Vixen Blog Awards. Nei dette er bare kjempe stas, og jeg er så takknemlig. Nå er det opp til dommerpanelet å avgjøre hvem som går av med seieren, så nå det er bare å krysse fingrene. Vinneren kåres onsdag 28/1 i Oslo. 

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer

Siste innlegg