Intervju i KRSby

Jeg har et sterkt ønske om å få Tufteparken hit til Kristiansand. Jeg synes egenvektstrening er en helt fantastisk form for trening. Calisthenics (egenvektrstrening) oppleves mer som lek og morro, og fokuset ligger på den fysiske treningen, og ikke det visuelle resultaet av treningen (slik som å bygge muskler, ned i fettprosent osv). Det blir kun en bonus. Man kan på en måte si at med Calisthenics leker man seg i form, og jeg synes det er så fantastisk. Mestringsfølelsen man får av å beherske egen kropp gir en motivasjon ulik alle andre treningsformer. 

Mitt engasjement rundt Tufteparken har blitt plukket opp, og i går ble jeg intervjuet av KRSby. Jeg gir meg ikke, og jobber målbevisst videre mot etablering av Tufteparken innen 2015. Les hele intervjuet HER. 

Har du en Tuftpeark i nærheten av deg, bruker du den aktivt til trening ? 

Hvis du ikke vet om du har en Tuftepark i nærheten, så kan du gå inn på tufteparken sine nettsider for å se hvor nærmeste park ligger. Nå er jeg klar for en ny dag i praksis. ha en herlig dag så lenge. Mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Heisann!! Mitt navn er Beate Martinsen og er webmaster for VisitRoma.no Jeg ser du harvært i Roma, og lurte derfor på om du kunne tenke deg å intervjues om din Roma-reise? Send meg en e-mail om du synes det høres spennende ut! Med vennlig hilsen Beate Martinsen.

    2. Hei Maren! 🙂 kan du skrive et innlegg eller svare på dette spørsmålet om din vei til å bli god i pullups. Jeg føler jeg aldri blir bedre i det og har stått stille på 4 stk veldig veldig lenge nå. Håper på svar 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg