ShapeUp

Motivasjon kan komme i mange ulike former. Jeg har fortalt dere at hele grunnen til at jeg trener, er den magiske følelsen treningen gir meg, og at den følelsen er motivasjon i seg selv for meg. Jeg trenger likevel, som alle andre, påfyll av både motivasjon, inspirasjon og kunnskap innimellom og det får jeg jevnlig – rett hjem i postkassen. Jeg har lest ShapeUp i mange år, og jeg tar fremdeles den dag i dag, en liten gledesdans foran postkassen når jeg oppdager et nytt blad i posten. Denne måneden er jeg så heldig å få lov å være med i bladet selv, og det er bare helt fantastisk gøy! 

ShapeUp har en helt unik variasjon, som gjør at de treffer alle. Både utdannede trenere, treningsentusiaster, matinterreserte, idrettsutøvere, mosjonister, og den helt vanlige mannen/kvinnen i gata kan finne noe interresant i bladet. (Ja jeg har kompiser som lett innrømmer at de leser bladet). ShapeUp noe som engasjerer alle. Selv elsker jeg treningsprogrammene som kommer i hvert blad, jeg får alltid inspirasjon til nye øvelser og det er nesten ikke noe gøyere enn å oppdagere en ny øvelse, eller en gammel øvelse man har glemt bort. Jeg liker også veldig godt matinspirasjonen, og alle oppskfitene. Jeg holder meg liksom til mine faste retter, men hver gang jeg leser ShapeUp blir jeg motivert til å prøve noe nytt. Ellers elsker jeg at de holder seg oppdatert på det nyeste innenfor treningsbransjen. For eksempel i denne utgaven skrives det om Balett om gruppetreningstime på treningsenteret. Visste dere at det fantes kanskje? Jeg ante det ikke, og synes det er sinnsykt kult at jeg blir oppdatert av å lese bladet. 

På en av de aller første sidene i januarutgaven er det et intervju med meg hvor jeg svarer på spørsmål rundt treningen min, hva jeg trener, hvordan jeg trener, hvordan en typisk treningsuke ser ut. Jeg svarer også litt rundt mitt kosthold, hva jeg spiser når jeg skjeier skikkelig ut, og hva som motiverer meg til trening. Jeg synes det ble en fint lite intervju. Hva synes dere? 

ShapeUp har nå et samarbeid med abilica hvor alle nye aboneneter får et fresht hoppetau. Jeg var så heldig å få dette tilsendt, og har allerede testet det ut. Jeg brukte hoppetau som oppvarmning til den ene styrkeøkten min tidligere i uken, og jeg skal love dere at jeg ble varm. Ellers fant jeg ut at hoppetau funker utmerket til å jobbe seg gradvis inn i en av de mest fancy yoga posseringene jeg vet om. Genialt eller hva? 

Det er nydelige Pia Seeberg som pryder forsiden. Hun er journalist i ShapeUp og personlig trener. Jeg ble kjent med Pia da vi var modeller sammen for et bokprosjekt om egenvektstrening. Pia er en helt utrolig herlig jente, som jeg gleder meg til å gjøre mye spennende med utover våren. Vi har noen spenstige planer på gang, som jeg gleder meg til å dele med dere etterhvert. 

Nå har Shapeup en super kampanje til deg. Du får hele 6 utgaver av ShapeUp + et hoppetau fra Abilica til kun 199kr. (Totalverdien er 599 kr). For motivasjon rett hjem i postkassen, og tonnevis av inspirasjon, kunnskap, treningsglede, tips til en sunn, frisk, aktiv og positiv hverdag så kan tilbudet bestilles HER. 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Jeg så nettopp på nyhetene “reklame” for hopetau som treningsform- ei dame på 89 år som hoppet 89 hopp med hoppetau hver dag – ei spretten gammel dame – gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg