Treningsfri

I dag var første dag i praksis., og hele dagen gikk med til å få kort, tilgangskoder, infomøter og møte med avdelingen jeg skal være på. Jeg er overbevist om at det blir 9 lærerike og spennende uker. I morgen er første ordentlige arbeidsdag, og jeg gleder meg så! Etter praksis dro jeg ned på Solsiden, og her har jeg vært siden. Jeg har treningsfri i dag, og har derfor ikke gjort noe mer aktivt enn å la skravle med kunder, og kolleger. Det herlig når man trives så godt på treningsenteret man jobber på, at man drar dit selv om man verken skal jobbe eller trene. Formen min er litt rar i dag, og den kjipe influensaen vil liksom ikke slippe helt taket. Treningsfri passer derfor perfekt. Jeg kan nok absolutt bli flinkere på å ta meg totalt treningsfrie dager. Et tydelig tegn på at det kan være smart med en pause er hvis man ikke får progresjon på trening, sliter med å bli helt restutuert etter øktene, og kroppen føles tung og vond over lengre tid. Man må lytte til kroppen sin, og i dag forteller min kropp meg at det er smart med en treningsfri dag. Nå skal jeg straks pakke sammen her, og komme meg hjem til fruktfat, vanilje kesam, ullpledd, varm te, film og koselig besøk.


Jeg har blitt helt hekta på vannmelon igjen, og selv om det er helt utenfor sessong så synes jeg den smaker super godt. Så i dag er det vannmelon, friske bær, epler og kiwi. Egentlig helt idetisk med dette fatet fra i sommer. Mmm, frukt altså, jeg kan virkelig ikke få nok.  Nå har jeg messet nok om frukt her på bloggen for en stund, så jeg skal prøve å roe ned fruktpraten litt fremover. *ler*

Nå gleder jeg meg til å høre fra dere. Fortell meg hvordan onsdagen din har vært? Hvordan føles det å komme tilbake til hverdagen etter ferien? 

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Hverdagen er hard å komme tilbake til, spesielt når været er trist og man er i en periode hvor søvn er alt man tenker på. Denne onsdagen har også jeg treningsfri etter å ha gjennomført en økt i går som, tatt i betraktning til formen for tiden, var knall. I dag nyter jeg følelsen av å være stiv og støl.
      Ønsker deg en riktig fin kveld, Maren! Setter virkelig pris på innleggene dine. 🙂

    2. Onsdagen min har vært perfekt! Etter to lange skoledager var det deilig med studiedag i dag! Den ble brukt til å lese litt mindre enn jeg burde, men jeg fikk ihvertfall sovet ut, ryddet og vasket litt i leiligheten, gått en lang tur med hundene og endelig ble årets første styrkeøkt gjennomført. Det var helt fantastisk deilig! Gleder meg til neste økt, som forhåpentligvis blir allerede i morgen! 🙂
      Jeg synes absolutt ikke du skal messe ned fruktpraten, frukt er jo så fantastisk godt!! Etter litt middag blir det en skål med appelsiner, epler og røde druer her i gården <3
      Lykke til i praksis i morgen!

    3. åhh jeg skal kjøpe vannmelon imorgen, fikk så utrolig vannmelon cravings nå! haha
      Så deilig å trives så godt på senteret! Tyder jo på et godt miljø og det er så utrolig viktig! 🙂

    4. Jeg synes det har vært utrolig deilig å komme tilbake til hverdagen igjen og godt å kjenne at kroppen fungerer optimalt etter masse hvile og masse god mat i ferien 🙂

    5. Onsdagen min var vanskelig å få start på! Såå trett til å begynne med, så jeg kom meg ikke ut av døra og til trening. Men et lass med husarbeid er gjort, og fikk trent litt muskler med ommøblering på rommet! 🙂
      – Vannmelon så utrolig godt ut!!

    6. Haha, er en fruktelsker selv. Folk lurer på om jeg ikke får vondt i magen, men tror kroppen er vant til det nå! I går hadde jeg en skikkelig frustrerende eksamenslesedag! Dro på meny, handlet en hel honningmelon, vanilje kesam og druer, himmelsk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg