Morgentur

Slik ser det ut utenfor leiligehten min i dag. Er det ikke vakkert? Det ligner ikke veldig mye på en typisk 30. desember akkurat. Solen stråler over Kristiansand, og gradestokken viser 4 plussgrader. Jeg nyter fridagene med late morgener, og kom meg ikke ut døren før nærmere kl 12 i dag. Jeg fikk en herlig tur på en drøy halvtime i nydelig solskinn. Jeg er så glad for at jeg valgte å ta med meg kamera, slik at jeg kunne dele dette med dere. 

Nå skal jeg straks avgårde til en lunsjavtale i byen, og fikse et par småting til feiringen i morgen. Vi blir 12 stykker til middag, og jeg gleder meg så utrolig mye. Tapas står på menyen, og alle lager 2-3 retter hver. Da kan dere tenke dere hvor mye godt det vil være på det tapasbordet. Jeg får helt vann i munnen bare av tanken. Nå må jeg komme meg avgårde her, jeg er visst allerede litt sent ute. Jeg ønsker dere en nydelig dag. Håper dagen blir spesielt fint for hver og en av dere.

 

Smiiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg