Reebok

I samarbeid med 3t-Shop

Lille julaften kom det en spennende pakke fra 3t-shop i posten. Pakken inneholdt noen freshe klær fra Reebok. Jeg har faktisk ingen klær fra reebok fra før, men har sett så mye fint fra Reebok og hatt den på ønskelisten lenge. Gleden var derfor stor da denne herligheten dumpet ned i postkassen. I går testet jeg ut klærne både med en liten yoga session hjemme på kjøkkenet hos familien, og dagen før ble de også  testet på en styrkeøkt på solsiden. Tightsen sitter så godt på, den er høy på livet, og strammer ikke i livet. Den sitter likevel godt på, og sklir ikke ned. I følge min venninne var den heller ikke gjennomsiktig i en dyp knebøy. Hehe, viktig å teste! Singletten liker jeg så godt da den er litt lenger både bak og forann, samtidig som den er smal og feminin. Jeg synes fargekombinasjonen er så utrolig kul. Hva synes dere?

Nå i romjulen har 3t-shop VIP-salg, og ved å bruke koden: VIPSALG, så får du 30% på absolutt ALT i nettbutikken! Salget varer frem kun til 28/12, så her må man være raskt ute!

Den lilla genseren er i et super tynt og lett stoff som føles så mykt og behagelig mot kroppen. Det er perfekt å bruke genseren i starten av styrkeøkten frem til man blir ordentlig varm. Den er så tynn og lett og gjør at man kan bevege seg helt fritt. Jeg har sagt det før, men jeg må bare nevnte det igjen – den fargen her dere, den er så nydelig. Fargen kommer godt frem på bildene, men den er faktisk enda nydeligere i virkeligheten. Jeg har ikke så mye lilla fra før, og derfor er det ekstra gøy med noe nytt. 

Jeg får litt lyst å dra på trening bare av å se på disse klærne. Det ligger faktisk en god del motivasjon i nye fargerike treningsklær. Sjekk ut VIP salget, kanskje du finner noen favoritter. Bare husk at salget kun varer ut i morgen 28/12, så er må man være raskt ute for å få 30% på hele nettbutikken. Koden er: VIPSALG. 

Ha en nydelig dag, og husk at det fremdeles er jul og fullstendig lov å bare slappe helt av hvis det er det du har mest lyst til. Jeg trener utelukkende på lyst nå i romjulen, og aldri fordi jeg føler jeg må. Treningen har blitt en sosial ting nå i julen, da mange venninner og kompiser er hjemme i kr.sand og ønsker å trene sammen. To fluer i en smekk, sosial hygge og trening! Kanskje det skal være dagens tips, inviter en person med på en tur ute, eller en tur på trening istede for å sette seg ned på cafe. Eller ta turen først, og nyt en god kaffe sammen etterpå. Uansett, lov meg at dere koser dere, nå nærmer julen seg slutten og det er et helt år til neste gang! 

 

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Tights og topp var nyyyydelige. Ble inspirert til å ta en treningstur og finne fram litt fargerikt treningstøy, bruker nesten alltid bare sort

    2. Hei! Stikker bare innom for å ønske deg en fortsatt god jul! Jeg synes det er godt at du er ærlig på det når ting ikke er supertopp, for sånn er det for oss alle nå og da. Dagene kan være tøffe, men fysisk aktivitet er som oftest den beste medisin. Stå på videre Maren, og lykke til med 2015 🙂

    3. Jeg fikk den samme tightsen til jul og jeg syntes det er drit kul. Men jeg ble dessverre veldig skuffet når jeg brukte den i dag på trening, for jeg syntes den skle forferdelig mye ned :S Så det blir nok en tights som kun brukes til overkropps øktene ;p

    4. Thea Bjerke: Kanskje jeg har litt større rumpe sånn at den holder seg på plass! Hihi 😉 men et tips: prøv å brett ned kanten, det hjelper ofte på meg:):)

    5. Thea: Altså, det er absolutt ikke sikkert min er trent større enn din 😛 den kan være større, av helt andre årsaker. hoho. Uansett, test ut brette-kant tipset 😉

    6. Hm… den tightsen så ganske kul ut, og min kjæreste digger alt som er av treningsthightser. Puh… får vel bli en etterjulsgave da. God jul forresten! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg