Julemorgen

God julemorgen! Jeg regner med det er flere enn meg som er tidlig oppe? Her er julekosen i full gang. Jeg våknet til julestrømpe og dagens første julegave. Nå sitter vi her med kakao, julekaker og hører på julemusikk. Snart er det julefrokost, men først må hele huset våkne. Det er nemlig ikke alle som er like ivrige som meg. *ler*. Jeg kjenner at dette blir en fin dag.

Den beste beskjeden av alle fikk jeg like etter jeg oppdaterte dere i går. For tror dere ikke de sa på nyhetene at metrologene nærmest garanterer hvit jul på sørlandet. Jeg kan vikelig ikke se det for meg for i skrivende stund er det helt bart på bakken, men det skal visst begynnte å snø i tolv tiden. Lykke! 

Jeg håper hver og en av dere får en magisk julaften på alle måter. Ta vare på alle øyeblikkene denne dagen, plutselig er den over, også er det et helt år til neste gang. Klem godt på de du er glad i, vær tilstede, og bare nyt. Kos deg med julemat, julebagst, julemusikk, de faste tvprogrammene, og alle de andre tradisjonene dere har. Ta alt inn, og virkelig kos dere. 

 

Stor juleklem fra Maren 

 

3 kommentarer
    1. Ønsker også deg en riktig god jul! Høres ut som alt ligger til rette for en koselig dag 🙂 Håper du får en trivelig feiring med dine kjære 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg