Hverdagsluksus

Behandlingene er sponset

Jeg øver meg på å slappe av, og det går sånn helt middels. Hehe. Jeg er faktisk skikkelig dårlig på å bare slappe av og ikke gjøre noenting. Jeg må liksom alltid bare fikse noe på macen, eller bare rydde litt, eller bare ta en telefon, eller svare et par mail. Så nå i juleferien øver jeg meg altså på å roe helt ned og bare nyte det å ha fri. Jeg vet jo at jeg kommer til å lengte tilbake til disse dagene når neste semester er i gang for fullt.

Hva gjør dere når dere skal slappe helt av?

Jeg har også fått booket inn litt hverdagsluksus, slik som hudpleie hos Nimue , og frisørtime hos A-salong Hairconsept. Flinkeste Line på Hairconcept har gjort håret mitt et par hakk mørkere, og så mye friskere og mer glansfullt. Er det bare meg som elsker å være hos frisøren? Jeg koser meg så, det kan jo ha noe å gjøre med at jeg liker frisøren min utrolig godt, og det føles som å være på cafe med en venninne når jeg er der. Skravla går i ett, vi ler og koser oss. Jeg får alltid kaffe, og blader, men det ender som oftest opp med at jeg glemmer bort begge deler fordi vi har så mye å snakke om. Jeg vet at det er full trøkk på Salongen nå før jul, men er du heldig så klarer nok A-salong jentene å lure inn en time til deg. Ta kontakt på telefon: 959 60 600

Nå skal jeg straks avgårde på for en liten styrkeøkt sammen med en god venninne og hennes kjæreste. Har dere noen spennende planer for dagen? 

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Du er så vakker!! Så deg på Høyer i dag sammen med en venninne, herregud så nydelig du var. Du gikk å pratet og lo, man blir automatisk litt trukket mot deg og energien din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg