Sprek start på dagen

Denne skrotten her har ikke helt forstått at det nå er juleferie, og jeg ikke lenger må stå opp kl 05. Jeg var lys våken kvart over fem i dag morges, og helt klar for å starte dagen. Jeg ble liggende en stund, men når klokken var 06 og jeg fremdeles ikke hadde klart å sovne igjen så stod jeg like gjerne opp. Det angrer jeg ikke på nå. Jeg fikk nemlig en helt herlig joggetur på morgenkvisten mens byen fremdeles lå mørklagt. Det er noe helt spesiellt med å løpe ute så tidlig på morgenen. Jeg synes det er så herlig å jogge helt rolig rundt å se byen våkne til liv. En god time helt alene ute i mørket var akkurat det jeg trengte i dag. Slike løpeturer en ren terapi for meg. På bildet under ser dere energinivået mitt i dag! Det er så ubeskrivelig deilig å endelig være i mål med alt av eksamenstress og mas. Som jeg skrev i går – juleferie har aldri føltes så godt!! 

Etter løpeturen dro jeg ut til min storebror, svigerinne og lille prinsessa. De ligger syke hele gjengen så jeg dro innom butikken å handlet med litt godsaker til dem. Klementiner, druer, pastiller, drops, bamsemums og smågodt. Vi får håpe at det gjør susen! Typisk meg å legge til litt frukt og sunne ting i tillegg til godteriet. Haha. Nå skal jeg nyte å bare ikke gjøre noenting i et par timer, så blir det litt PT-jobb, før en koselig middag litt senere. I kveld er det siste Yogatime før jul, og så må jeg selvfølgelig få med meg. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye maren 🙂 gikk selv sykepleieren i kristiansand for 3 år siden og vet akkurat hvordan du har det. Nyyt juleferien. Du er til stor inspirasjon. Andre blogger maler livet rosenrødt, men deg står det virkelig respekt av. Skulle likt å ha deg til PT. Du er fantastisk 🙂

    2. Gratulerer med gjennomførst eksamen! Jeg har selv juleferie nå etter en lang eksamensperiode, men jeg feirer istedenfor med å ligge å dra meg til klokken 13 :p Kjører sørover til Sandefjord i morgen, og da blir det nok mer aktivitet igjen! 🙂
      Nyt juleferien!!

    3. Yngvild: Høres helt perfekt ut 😀 skulle ønske min kropp og kunne skjønne at det er lov å slappe av nå. hehe. Satser på å sove litt lenger i morgen 🙂 Goood ferie! NYT

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg