Inhale confidence

I kveld fikk jeg endelig tid til en yoga time med fantastiske Nina på Yoga og Balanse. Jeg har et tips til alle dere som har eksamner, blir stresset av julekaoset eller gjennomgår stressende perioder av andre årsaker – ta deg tid til en yogatime. Jeg ligger her på sofaen med en helt magisk ro i kroppen, ja jeg gruer meg til i morgen, og ja jeg er nervøs, men den ubehagelige intense uroen er borte. Yogatimen i dag var helt utrolig god.


Bildene er tatt på Solsiden Ptsenter

Det tok tid for meg å roe ned i dag, det var vanskelig å få i gang den dype gode pusten, og det var fryktelig vanskelig å ikke tenke på eksamen. Men med Nina sin gode trygge veiledning, dype tøyninger, og spesielle stillinger og posisjoner så klarte hun å få meg til å puste ut, senke skuldrene, slippe opp i muskulaturen og bare være. Jeg er s takknemlig for at jeg har truffet Nina og for alt hun har lært meg. Jeg kan ikke se for meg en hverdag uten nå.  

Nå skal jeg straks hoppe i seng, og lade opp. Det siste jeg skal gjøre før jeg går inn i eksamenslokalene i morgen, for å avlegge min (forhåpentligvis) siste teoretiske eksamen på sykepleien, er noe yogaen har lært meg: Inhale confidence – exhale doubt. Jeg skal inhalere selvtillit, og puste ut all tvil. Dette skal jeg klare. 

 

Smiiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Som mange andre skriver så har jeg lest bloggen din en god stund men ikke kommentert før. Følger bloggen din daglig og du er på topp 10 av bloggere jeg leser :)! Jeg blir også så imponert over deg, du har ikke holdt på med yoga lenge og du klarer allerede stillinger som er viderkommende!!
      Lykke til med eksamen, jeg er så sikker på at du kommer til å gjøre det bra! Du virker som ei jente som ikke bare har bein i nesen men også skarp 🙂

    2. Masse lykke til i morgen Maren!! Tenk at det er juleferie veeeldig snart! Er så sikker på at du fullfører eksamensperioden med glans 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg