And the winner is

Super gøy at så mange ble med på NIKE Give-Away. Jeg skulle så gjerne gitt dere en shorts hver alle sammen, men jeg har desverre kun tre. Jeg har trukket vinnere helt tilfeldig. Så la oss komme til poenget:

De 3 heldige vinnerene er: 

  • Lene Helgesen
  • Ida
  • Line D

 

Alle tre vinnere har fått mail. Følg med fremover, neste lille overraskelse kan dukke opp før dere minst aner det. Ha en nydelig dag dere, husk å nyt denne førjulstiden. Det er jo dette som er koselig, det å gå å glede seg, og vente. Så nyt dagene nå, plutselig er det over. Jeg for min del skal dukke ned i sykepleiepensum, for den nest siste dagen med lesing. Tenk det, to små dager til så kan jeg også endelig nyte juleferien. Det skal bli så MAGISK!! 

 

Smiiiiiil Maren


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg