NIKE Give-Away

Jeg har gledet meg til å dele dette innlegget med dere. For det har seg nemlig slik at jeg har en liten overraskelse til dere. Jeg er ubeskrivelig takknemlig for hver og en av dere som titter inn her på bloggen, og jeg har lyst å gi noe tilbake til dere. 

Så nå kjører jeg på med en liten GIVE-AWAY til mine fine lesere. I dag har jeg 3 super freshe NIKE shorts som jeg har lyst å gi bort.  Jeg har denne shortsen selv, og liker den så godt!! Den er litt høy på livet, og sitter utrolig godt på. Jeg har både trent styrke og kondisjonstrening i denne modellen, og det er spesielt positivt at man kan løpe i den, uten at den sklir opp. Man kan også kjøre dype knebøy og den blir ikke gjennomsiktig, eller sklir ned. Jeg har aldri følt meg så veldig komfortabel i shorts, men stoffet i denne er litt tykkere, og passformen gjør at den sitter så godt på. Jeg gleder meg over å kunne dele akkurat denne med dere, da jeg vet det er flere jenter som gjerne skulle trent mer i shorts, men synes det er litt vanskelig å finne den rette shortsen. 

Alt jeg vil dere skal gjøre for å delta er: 

  • Del bloggen min på din facebook, blogg eller instagram
  • Legg igjen en kommentar her at du er med i konkurransen 

 

Jeg gleder meg SÅ til å gi bort freshe shorts til tre spreke frøkner nå like før jul. Vinneren trekkes på søndag. 

 

Smiiiiil Maren

115 kommentarer

Siste innlegg