Hverdagsliv

Slik ser min dag ut i dag. En stor kopp te, knekkebrød med gul og brunost og en hel haug av klemmetiner. Jeg har rømt opp til familien for et par dager, og det er virkelig luksus å sitte på mammas store kjøkken å lese til eksamen, med fyr i peisen, og et velfyllt kjøleskap. Jeg skal virkelig ikke skryte på meg å være en veldig flink student, jeg har bare lyst å gjøre alt annet enn å sitte stille å lese. Nå er det heldigvis ikke så lenge igjen. 1 uke til juelferie! Jeg fikk heldigvis en liten lesepause med kondisjonsøkt på solsiden tidlgere i dag. Jeg jogget rolig ned til tr.senteret, gikk i kraftig motbakke på tredemøllen i 30 minutter, før jeg svaluttet med 10 spurt drag av 30 sekunders varighet, 30 sek pause mellom hvert drag. En effektiv og fin økt. 

Nå skal jeg gjøre en siste lille innsats med sykepleiepensum her før verdens nydeligste lille niese kommer på besøk. Hun skal være her i ettermiddag, og jeg gleder meg til å tilbringe noen timer sammen med den lille prinsessa. 

Har dere en fin tirsdag sålangt ? 

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. norsklærer: Haha, jeg har nok hodet et litt annet sted, så det gikk litt fort. Godt det finnes slike som deg som kan påpeke hver minste lille feil 😉 Ønsker deg en strålende dag videre! M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg