Lyst å bli personlig trener?

Jeg titter innom for å dele en glanyheter med dere. Nå er det jul, og det er tiden for hyggelige overraskelser og generøse gaver. i den forbindelse av Akademiet for personlig trening vært så gavmilde av de gir 5000 kroner i rabatt på personlig trener utdannelsen ved påmelding i desember. Du bruker rabattkoden: ME14. 

Jeg har skrevet om Personlig trener utdannelsen min så mange ganger tidligere, og jeg er virkelig bare full av lovord. Jeg skulle ønske jeg kunne ta den enda en gang. Hehe. Jeg leker med tanken om flere kurs til neste år, eller kanskje en fagsamling. det er så utrolig mye spennende man kan ta. Både coaching, elite trainer og fett fra A til Å, frister veldig. Rabattkoden ME14 gir rabatt på alle utdannelser, men julerabatten på 5000 kr i avslag gjelder altså kun PT-utdannelsen. Så hvis du går med en drøm om å bli personlig trener så har du nå sjansen til å melde deg opp og starte det nye året med å realisere drømmen din. 

Ta gjerne en titt på alle utdannelsene som tilbys HER. 

Hvilken utdannelse, eller fagsamling kunne du tenke deg å delta på? 

 

Smiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Jeg har tenkt å melde meg på personlig trener utdannelsen i Bergen til etter sommeren, men har ikke muligheten til å betale det første beløpet nå. Vet du om det går an å utsette beløpet? 5000 hjelper godt på når utdanningen koster penger. Jeg tenkte å ta fra august til februar og gleder meg i hel. Kan du komme med noen råd til å være best mulig forbredt?
      God klem til deg <3

    2. Det er så verdt alle pengene! 😊 foreleserne er utrolig dyktige og blandt Norges beste på sitt fag og det merkes virkelig! Jeg anbefaler AFPT på det sterkeste 🙂

    3. Navn: Helt enig! og alle som har tatt PTutdannelsen hos AFPT sier jo det samme. Det er ne helt unikt med afpt, og ja jeg mener også at det er verd hver eneste krone. Man jobber det jo også inn igjen når man starter som trener 🙂

    4. Hvor lang tid har man på å fullføre kurset hvis man tar det som nettkurs? 🙂 Kan man gjøre det i sitt eget tempo eller er det noen form for frist?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg