Vixen Blog Awards

I går kveld fikk jeg en utrolig hyggelig mail. Jeg leste den med vanntro, og ble så ubeskrivelig glad når jeg tilslutt forstod at jeg var nominert til VIXEN. Ikke nok med det, jeg var nominert av dere lesere, også hadde juryen plukket ut min blogg som SEMIFINALIST I VIXEN BLOG AWARDS. Jeg er så takknemlig og så glad. Det føles så rart, denne lille bloggen min, som liksom bare er min egen lille greie som jeg aldri hadde tenkt eller planlagt at skulle bli stor og kjent. Det føles både rart og fint på en gang. Så tusen takk for nominasjonen, for det er nemlig noen av dere som har nominert meg. Vit at det betyr så mye for meg. Denne nominasjonen, og nå også semifinaleplassen viser at bloggen min betyr noe for noen, og bare det er en gigantisk seier i seg selv. Det at jeg har klart å nå ut til noen, truffet noen, og betydd noe – det i seg selv gir meg følelsen av å vinne. Tusen tusen takk! 

Nå er det dere lesere som avgjør, hvis du syens Fitliving er en verdig vinner av ÅRETS TRENINGSBLOGG så håper jeg du har lyst å klikke deg inn HER, og gi meg en stemme. 

Som sagt, bare nominasjonen betyr enormt mye. Jeg smiler her jeg sitter, jeg føler meg virkelig heldig som får lov å drive denne bloggen, med akkurat den lesergruppen jeg har. Tusen takk <3 

 

Smiiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Jeg nominerte deg i både treningsbloggen og flere andre kategorier! Du er en stor inspirasjon 🙂

    2. Du fortjener virkelig den nominasjonen, Maren! Din blogg har ofte gitt meg motivasjon til både trening og sunn mat! I tillegg så bidrar du til en sunn holdning ovenfor disse to tingene. Dette liker jeg veldig godt:-) Du har allerede fått min stemme, så da er det bare å krysse fingrene for at du vinner! Ellers håper jeg du får en super helg, og koser deg masse før siste eksamen innspurt!<3

    3. nettopp fordi det er “din egen lille greie” er den så bra. Det er derfor neg leser den, fordi du er så ekte og den ekte deg virker som en meget likenaes jente! 🙂 Elkser at du ikke har så stort fokus på utseende, at du fokuserer på treningsmetoder, øvelser og variasjon. Og at maten din ikke består av eggehviter og fiberhusk

    4. Du er en verdig finalist og jeg har stemt på deg <3 Finner så mye inspirasjon, glede og positivitet i deg og bloggen din! Håper du får en fin kved, skjønne 🙂 Klem fra Martine

    5. hei, kan du lag et innlegg om alle dine treningstightser og topper? hadde vært veldig inspirerende! i tillegg til at du kanskje kunne tatt bilde av alle skoene dine, og kommet med en liten andbefaling?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg