Namasté

Nå er jeg straks klar for torsdags-yoga. Denne timen varer 70 minutter, og har mer fokus på streching, balanse og pust. Jeg går jo på Yoga to ganger i uken, hvor tirsdagstimen er en litt mer fysisk time. Her leker vi oss gjerne med både hode og håndstående, samt flere andre akrobatiske øvelser. Jeg liker nok tirsdagstimen best, og føler det er den fysisk typen yoga som passer meg best. Samtidig så er den roligere timen også veldig god, og jeg tror kanskje det er miksen av dem som gjør helheten så bra. Jeg har blitt inspirert til å prøve meg litt i min egen stue, men det blir liksom ikke helt det samme uten Nina som instruerer meg. 

Nå er jeg nesten litt sent ute til timen her, jeg får se å legge fra meg dataen og komme meg avgårde. Jeg håper dere har hatt en fin torsdag så langt. Selv kjenner jeg at jeg begynner å bli rimelig klar for helg. Noen fler som kjenner på det samme? 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Yoga ser så deilig ut! Har virkelig lyst til å prøve , men tørr ikke med mine for mange kilo på kroppen! Hehe… Legg meg gjerne til som venn, vil gjerne følge deg 🙂

    2. Er veldig klar for helg etter ei tung veke i sjukeheimpraksis! Skal starte helga med samme yin-yoga imårra(høres ut som samme type yoga som du skal på idag), perfekt start på helga!

    3. Hei!
      Har lenge hatt lyst til å prøve yoga både for å bli mykere, få bedre bevegelighet og for at det er så mange som skryter av det. Hvordan synes du yoga er som treningsform? Telles en yogatime som en økt for deg, eller pleier du å trene noe annet etter yogatimen? 🙂

    4. I helga skal jeg ta meg i nakken og begynne å trene ….igjen……tror jeg….. 🙂 så derfor leser jeg bloggen din, for motivasjonen har ikke vært bedre enn nå…… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg