Hverdagsfrokost

Jeg er et periodemenneske, og etter en lang havregrynsperiode, er jeg nå super hekta på knekkebrød. Det er så enkelt, og gir så uendelig mange valgmuligheter. Enten om du er lysten på søtt eller salt, så finnes det alltid noe du kan putte på et knekkebrød som tilfredstiller behovet. Mine saltefavoritter er egg, makrell i tomat, ost og skinke eller mager smøreost. Blandt de søtefavorittene er det brunost med sukkerfritt syltetøy, banan eller philadelphia sjokolade. Mmmmm. 

Hva spiser du helst på knekkebrød? 

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Haha, jeg er ogsaa inne i en periode hvor jeg maa ha knekkebrød til frokost, hver morgen! Favoritten her er gulost/egg og kaviar, mmm 🙂 Ha en fin dag!

    2. Egg og kaviar et det jeg syns er best på knekkebrød, det har jeg spist en del iløpet av livet. Leverpostei er også veldig godt. Er ikke så glad i søte pålegg på knekkebrød, men hvis jeg får veldig lyst på det så er sjokoladepålegg vanligvis det jeg går for. 🙂

    3. Advokado – grønnkål – kalkunfile pålegg – ost – paprika
      favoritt! 😀
      Ellers er det godt med cottagecheese å jordbærsyltetøy
      Å magerkyllingost med kakunfile pålegg 🙂

    4. peanøttsmør med bananskiver og et dryss kanel!! ridderost og “påleggsalat med kylling og chili i kokosmelk” er også kjempegodt:-) eller avocadoskiver med kyllingskinke, cottagecheese og sitronpepper!

    5. Heihei, så fin blogg du har!! 😀 Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt den trenings t-skjorte?
      Spiser evigmange knekkebrød hver dag, sååå godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg