Trappeløp

Jeg har blitt litt hekta på trappeløp i det siste. Både fordi det er effektivt, det er tidsbesparende og fordi det faktisk er litt gøy. Jeg får litt den “rocky-følelsen” når jeg dundrer oppover trappene. Nå skal jeg ikke tøffe meg så alt for mye, fordi jeg løper overhode ikke fort, og jeg holder på å stryke meg etter tredje draget. Heldigvis så har jeg en rimelig sterk vilje når det gjelder trening, som gjør at jeg klarer å pushe meg gjennom alle de planlagte dragene opp trappene. En vanlig økt for meg er rolig jogg i 10 minutter, så 10 trappeløp, og 10 minutter nedjogging. Effektivt, enkelt og gøy – akkurat slik jeg liker det!  

Har, eller skal dere trene i dag? Hva står på planen? 

 

Smiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Hei!
      Så fine bilder 🙂 Trappeløp er absolutt en av favorittene når det kommer til intervaller! Så effektivt, SLITSOMT og gøy 🙂
      Jeg skal straks på dansetrening, det får bli treningsøkten i dag. Resten av kvelden må nok gå til matte..

    2. Trappeløp er genialt! Jeg er ikke så glad i å løpe, så da er trappe- eller bakkeintervaller genialt for en effektiv økt 😉 Vet dessverre ikke om noen trapper i Trondheim, men har ihvertfall funnet meg en bratt, fin bakke i denne byen!
      Dagens trening ble en styrkeøkt på overkroppen! Utrolig deilig å komme seg på trening etter å ha vært syk en uke! 😀

    3. Har spurt før, men lurer på hvor den trappen du løper i er? Og om du vet hvor mange trappetrinn det er ca? 🙂

    4. Josefine: Hehe, nei aldri tenkt på å telle trappetrinn 😀 det er liksom en helt vanlig trapp, ikke spesielt lang, bratt eller stor. De ligger like ved kilden.

    5. Ahhhhhhhh ditto snuppa! Elsker bare å lese bloggen din, du er en ekte solstråle og det kan jeg like! ønsker meg gjerne en økt med deg og egenvekstrening hvis du er i Oslo en dag altså – hadde vært kult å bli med deg og Lina + min Line!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg