Riktige klær i høstvær

Sponsede klær fra Runwild.no

Det småregner litt og er ganske grått her i Kristiansand, men det er ingen stopper for en søndagstur.  “Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær”. For min del skal det virkelig ikke stå på klærne i dag. Jeg har nemlig på meg nyheter fra topp til tå. Litt trøtt i ansiktet, og litt smale morgen-øyne, men veldig klar for morgentur.

Det har vært mye blest rundt den nye 2xu tightsen, og jeg var derfor litt spent når den kom i posten fra Runwild.no. Jeg må faktisk bare føye meg inn i rekken av fans. Tightsen har et høyere liv, og en bredere kant i livet. Sistnevnte er så viktig, og det gjør at man ikke får den berømte side-valken som mange tightser kan gi. Tightsen har også store reklekser i begge logoene, noe som er perfekt for den mørke årstiden vi er i nå. Micro thermal genseren og boblevesten er også nyheter fra 2xu. Kan jeg bare få lov å si FOR en farge(!!) på genseren. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, man må ikke kle seg i mørkefarger selv om vi går inn i en mørk årstid. Vesten ser jeg for meg at jeg kommer til å bruke både ute på tur, til og fra trening, og ellers på fritiden også. 


Tights 2Xu  // Micro thermal genser – 2Xu  //  Vest – 2Xu 

Jeg liker veldig godt å starte dagen med en tur utendørs. Det må ikke være en treningstur, bare det å komme seg ut og få litt frisk luft setter liksom standarden for dagen, og det føles så herlig. Resten av søndagen miner rimelig planløs, og det er egentlig litt godt. En ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg skal på besøk til familien, og gjøre litt ekstra stas på verdens beste pappa i dag.  

Hva er deres planer for søndagen ? 

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. sofiefb: Jeg har den i M 🙂 det er bare å følge størrelsesguiden, så får du rett størrelse. Jeg bruker S i alle tightser, men tok M for å forsikre meg om at den ikke var gjennomsiktig. Hadde nok passet S også, men synes M er helt super. sitter godt, og sklir ikke ned, og er ikke gjennomsiktig 🙂

    2. Hei! Synes du har vært litt dårlig på å svare på kommentarer i det siste 🙁
      Hvor kjøper du alle de fine toppene dine fra og hvorfor trener du aldri i t-skjorter?

    3. Ida: Toppene mine er fra ulike steder, så du må nesten presisere hvilke du mener. Jeg har veldig mange topper fra Nike (de er oftest kjøpt på zalando) og en god del fra adidas ( de er fra runwild.no ) eller liker jeg godt under armour ( også fra runwild.no) og casall (kjøpt på gsport)
      Trener i singlett fordi jeg liker det mye bedre enn tskjorte, smaksak rett og slett 🙂

    4. Hei så lekker farge på toppen
      Jeg synes treningstøyet mitt ofte blir “kjedelig” og utvasket i fargen – så da blir det til at jeg kjøper hvitt eller sort – men deter jo kjempekjedelug
      Nå vil jeg kjøpe mer i glade knallfarget min neste topp skal være KNALL ROSA 😀

    5. Takk for svar! <3 du er en utrolig inspirerende jente, Maren! jeg er inne i en veldig tøff periode selv, men du hjelper meg i hvertfall litt til å se lysere på ting! takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg