Juice & Protein-balls

Energien er på vei tilbake, og det føles utrolig godt. Det var garantert smart å ta noen rolige dager, hvor det eneste jeg gjorde av trening var Yoga. Formen er nesten helg fin nå, og i dag fikk jeg en etterlengtet styrkeøkt. Jeg fikk tatt et par bilder under økten, og deler bilder og program med dere i morgen. Etter treningen dro til Will.I.Juice for en Herlig grønn juice og skravlings. I dag fikk jeg også smake på noe jeg har hatt lyst å teste lenge, Chocolate protein balls. Disse er laget av blandt annet, rå kakao, kokkosmasse, dadler, gojibær, og proteinpulver. Dette er virkelig noe av det beste jeg har smakt, og jeg skal rett tilbake i morgen for å hamstre inn noen til helgen. En fullstendig fest i munnen! Mmmm. 

Har noen av dere smakt slike før? 

Denne oppskriften har Will.I.juice funnet på selv med hjelp av to søte veganer jenter. Jeg ser at mange har laget noe lignende, og postet bilder av det på Instagram. Jeg skal få tak i oppskriften helt konkret, og forsøke å lage dem selv. De er bare for gode! Det beste av alt er jo at de består av naturlige råvarer. Snacks som både gjør godt og smaker godt, det kan jeg like! Hvis noen av dere har en oppskfit på slike, så del mer enn gjerne i kommentarfeltet. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Jeg skal en tur til besteforeldrene mine. Jeg har fri på mandag, så da tenkte jeg å finne på noe med bestemora mi, kanskje gå en tur eller reise en plass. Det er alltid like koselig med besteforeldre 🙂

    2. Heihei!
      Jeg har brukt linda stuhaug sin oppskrift :
      Ca 4 store dadler (80gr uten stein)
      35 gr valnøtter
      Ca 1 ss kakao (15 gr)
      15 gr valgfri tørrvare (peanøttmel, mandelmel, kokosmel)
      En liten svett vann
      Så kan du tilsette evt cocosa, gojibær, tranebær, rosiner o.l.
      Så kan du rulle kulene i hakkede mandler, kokos, kakao o.l
      Knallgode!
      Min kresne sønn digger disse 😄
      Takk for en kjempeinspirerende blogg, glad du oppdaterer ofte
      Mvh
      Siv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg