Monkey on kettlebells

I dag har jeg lyst å dele en apekattøvelse med dere som jeg synes er utrolig morsom. Den ser litt avansert ut, men den er i grunn ikke spesielt vanskelig. Jeg har vist progresjonene til øvelsen slik at dere kan prøve den ut. Det handler litt om å tørre, finne balansen og stole på at du er sterk nok. Et godt tips er å bruke tunge kettlebells, sånn at det blir mer stabilt. Jeg hadde ikke noe godt navn på denne, så jeg kaller den deep handstand på kettlebells. Jeg leker meg mye med ulike egenvektsøvelser for tiden, og finner veldig mye glede i dette. Det føles jo ikke som man trener, men mer som lek og morro. 

Har noen prøvd den ut før ? 

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. å herregud det så tungt ut, og vrient ut! Hahah, så flink du er som klarer det! Selv tror jeg nok at jeg må få en litt sterkere kjerne før jeg kan begi meg ut på det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg