Høst snacks

God mandag dere. Er dere friske og raske, klare for en ny uke?

Jeg sitter mye hjemme å jobber for tiden, både med bloggen og diverse rundt den, og med sykepleiepensum. Dagene kan bli litt langdrøyde og kjedelige. Jeg har derfor begynt å muntre meg selv om opp med å lage ulike fargerike og innbydende snakcs. I dag har jeg satt sammen med tallerken i deilige høstfarger, med sessongens fristende frukt og litt mandler. Jeg er så hekta på både klemmentiner og norske plommer for tiden. I koppen har jeg appelsinjuice blandet med farris. Det er et smart tips for å sprite opp juicen litt. Tilsett litt farris eller bris, og vips får du en sparkling orange juice. 

Dagens plan er en tur innom Nimue-jentene mine, etterfulgt av noen timer på mac´en med både blogg og pensum. Jeg håper å kunne avslutte dagens med en styrkeøkt på Solsiden. Det er rart med det, men man blir faktisk ganske sliten av å lese en hel dag. Selv om man ikke er fysisk sliten, så er hodet helt kjørt, og da er det ikke alltid jeg klarer å komme meg på trening. Selv om jeg jo vet at hvis jeg bare kommer i gang, så er det ingenting som er så befriende og godt som en treningsøkt etter en lang lesedag. Vi får se hvordan det står til med motivasjonen på slutten av dagen. 

Hva er deres planer i dag ? 

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Jeg leser en god del fitness blogger, men av alle må jeg si at din er en favoritt. JEg har slitt med spiseforstyrrelser i noen år nå, men er på god vei til å bli frisk. Elsker trening og god og sunn mat. Men kjenner når jeg leser blogger hvor det for det meste handler om bikinifitness, off season/on season(vet ikke om det kalles sånn), fettprosent osv, det blir jeg veldig oppslukt av det, det er så stor kroppsfokus! Jeg blir mildt sagt sprø. DEt er en avhengighet at jeg leser disse bloggene, jeg vet det ikke godt for meg, jeg hakker bare ned på meg selv. Men så stikker jeg innom din blogg igjen, og jeg blir så inspirert! Du er ikke en som (ser i hvert fall ikke ut sånn, men jeg vet jo ikke) er helt oppslukt av fettprosent, dietter og crazy treningsprogram, samtidig som jeg ærlig talt synes du ser best ut av alle! Elsker at du poster innlegg ofte, forsett med det! Du er en veldig stor motivasjon for meg til å bli frisk; få en healthy and happy mind 🙂 Du er super!!

    2. Helt enig i at eksamenslesing er utrolig slitsomt! Viktig å kose seg med litt god og sunn snacks sammen med lesingen 🙂
      Jeg kjøpte persimon/sharon her om dagen etter tips på bloggen din, og de er så utrolig gode nå, så går mye av dem om dagen her i huset :p
      Sitter selv på lesesalen nå, men om et par timer skal jeg bort å ta en styrkeøkt, før det blir besøk av en venninne. Så blir det nok litt lesing igjen på kvelden og en ordentlig tur med hundene 🙂
      Ha en topp uke!

    3. Det blir nok en daffe dag. Planlegger å lage scones til kvelds og kose meg skikkelig! Kanskje jeg skal ha litt mangler i dem? Ble fristet til det nå! Ha en fin uke! Jeg er veldig glad i å lese bloggen din 🙂

    4. Hei! Du har helt sikkert skrevet om det før, men jeg må spørre: Hvor har du kjøpt de glassene med lokk? Synes de er så utrolig fine! 🙂
      Bloggen din er forresten inspirerende med mange fine idéer til litt andre treningsformer enn den samme, gamle styrketreningen jeg driver med!

    5. Du er helt nydelig 🙂 leser bloggen din hver dag, og det er alltid et høydepunkt å klikke seg inn her 🙂
      Lurer forresten på en ting. hvordan går det med CrossFit treningen? Hva er planene dine og tankene dine omkring det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg