Våt start på dagen

Jeg kom akkurat inn døren fra en mildt sagt forfriskende joggetur. Det var ok vær når jeg dro ut på tur, men etter ti minutters tid åpnet himmelen seg, og regnet øste ned. Heldigvis hadde jeg tatt både en sokk, og en plastikkpose rundt telefonen, så den klarte seg. Jeg derimot, jeg ble kliss våt. Jeg var våt helt inn til undertøyet, og klærne mine kunne vris opp når jeg kom hjem. En varm dusj har aldri føltes så godt som etter den joggeturen der. Det ble ikke lange turen, men jeg følte jeg fikk dekket behovet mitt for både bevegelse og frisk luft på den drøye halvtimen jeg var ute. Finfin start på søndagen. 

Nå skal jeg straks i gang med litt baking og kokkelering på kjøkkenet. Cupcakes står på planen. Jeg har aldri vært en mester på kjøkkenet, men jeg koser meg veldig med det. Så i dag som det regner og er skikkelig surt ute, følte jeg det passet med en skikkelig bakedag. Jeg deler selvfølgelig både bilder og oppskrift hvis resultatet blir bra. 

Hva er deres planer for denne søndagen? 

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Jeg bruker aldri å kommentere på blogger. Men jeg synes det var på tide å legge igjen en kommentar. For du inspirerer meg så utrolig mye! Du er så åpen og ærlig, og jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Du er et sunt og sterkt forbilde. En treningsblogg som har fokus på sunnhet! Du viser at enkle grep kan gjøre en stor forskjell i hverdagen. Det er ikke bare blodårer, muskler og sukrin, men en balanse som gjør at det blir realistisk for leseren. Dette gjør meg(oss) utrulig inspirert og glad!
      For selv om du ikke vet hvem jeg er, og ikke har anelse om at jeg sitter her og leser bloggen din hver dag- så må jeg bare si at bloggen betyr mye for meg! Spesielt for min forståelse og utvikling innen trening. Og ikke minst den treningsgleden jeg har fått. Det betyr mye, og jeg er veldig takknemlig. Det er sikkert mange flere også der ute som sjeldent kommenterer. Men vit at vi setter veldig stor pris på oppdateringene og de maaange gode innleggene du har! Tusentakk!! 🙂
      Klem Lovise!

    2. Lovise: Nå ble jeg helt rørt her. Tusen tusen takk for at du valgte å legge igjen denne kommentaren. Som sagt så rørte den meg virkelig, og det er slike tilbakemeldinger som dette som gjør at jeg får lyst å oppdatere bloggen hver eneste dag. Nå sikret du bloggmotivasjonen min for flere måneder fremover. Tusen takk skjønne du, dette satt jeg ubeskrivelig stor pris på. God klem til deg

    3. 110% enig med kommentaren fra Lovise! Du er fantastisk, Maren! Og du ser så utrolig lykkelig ut! Det ser ut som du bobler over av lykke og glede. Det er smittsomt selv over en PC-skjerm! Smilet ditt kan gjøre en dårlig dag bra – jeg mener det, har opplever det hver gang 🙂 <3

    4. Jeg jogget også i dag, ble gjennomvåt også. Det var så kaldt og regnet pisket mot ansiktet. Jeg var skikkelig stolt av meg selv når jeg kom inn igjen, at jeg i det hele tatt bevegde meg ut var fantastisk! Jeg synes du burde være stolt også! Gleder meg til oppskrift på cupcakes, blir det en sunn variant eller vanlige?
      Jeg elsker bloggen din forresten. Du inspirerer meg hver dag og jeg gleder meg til hvert eneste innlegg! Forsett den gode bloggingen! 🙂

    5. Jeg glemte å komme med et tips om kveldskosen som jeg spiser akkurat nå i den forrige kommentaren, så jeg sender en ny en. Tipset fant jeg på bakekona.blogg.no. Jeg smørte to speltlompe med syltetøy og delte de i to. Deretter delte jeg en banan på tvers og på langs. Så surret jeg bananskivene inn i hver sin bit med speltlompe og la det i frysen over natten. Jeg lot de tine litt før jeg skjærte dem i skiver og spiste dem. Jeg syntes egentlig dette hørtes rart ut, men det smakte overraskende godt også er det sunt i tillegg! Det er absolutt vært et forsøk!

    6. Eli: Så herlig, du kan virkelig være stolt av deg selv 😀 Det ble en sunnere variant i dag, etter min lille (les: store) godterikveld i går, så slo jeg til med en litt sunnifisert variant i dag 🙂 Deler oppskrift nå i kveld hvis jeg rekker, hvis ikke er det klart på bloggen i morgen 🙂

      Så hyggelig, tusen takk. Det skal jeg virkelig gjøre, spesielt etter slike kommentarer 😀

    7. M: Nå blir jeg rørt igjen jeg, herligfred så nydelige dere er. Tusen takk<3 Jeg blir så glad for alle fine ord du skriver, men føler at jeg må få lov å presisere at, ja jeg er mye blid og glad, og jeg har det utrolig bra. Men jeg har, som alle andre, virkelig dager hvor ting er kjipt, og alt føles tøft. Jeg er en veldig følsom person, og derfor blir det litt berg og dalbane. Hehe. Men stort sett er jeg strålende fornøyd, og jeg håper og tror de fleste vil omtale meg som en positiv og energisk person. Jeg ville bare få sagt at jeg også virkelig har mine dårlige dager, og det er helt naturlig. Vi er jo tross alt bare mennesker 🙂
      Tenk at mitt smil kan gjøre dagen din bedre, nei vet du, det tror jeg er det fineste noen noen gang har sagt til meg 😀

    8. E helt enig med alt som blir sagt over her, du e fantastisk inspirerende fresh! Vi e nok mange som blir både motivert og glad av blogginga di, selv om vi ikke alltid e så flink til å skrive det;) E her inne å kik hver dag, og digge bloggen din! Ha en sporty dag med lesing og snask:) For øvrig gøy å se at det e flere enn mæ som snøre på sæ joggeskoan når styggeværet kommer;-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg