Power Girls

Nå har jeg endelig sunket ned i sofaen etter en lang dag med møter, etterfulgt av litt shopping, før et par timer jobbing på Gardermoen før jeg endelig kom meg hjem til Kristiansand. Nå er jeg rett og slett helt utslitt, og vurderer faktisk å gå å legge meg snart. Denne helgen har vært hektisk, innholdsrik, energisk og spennende. Jeg har hatt to utrolig spennende møter som vil snu helt opp ned på det meste her på bloggen med tiden. Endringene er uten tvil til det bedre, så ingen grunn til skepsis. Calisthenics & Street Workout kurset i regi av AFPT var så utrolig gøy. Både fordi jeg fikk utfordret meg selv på masse nye spenstige øvelser, lærte masse nytt og fikk ny inspirasjon, men også fordi jeg møtte en denne herlige jenta. Det er så fint når man møter noen som har den samme gutsen, og treningsgleden. Jeg ble så inspirert og fasinert av nydelige Jørgine. En dag skal jeg bli like sterk, rå og powerful som denne dama her. 

Nå skal jeg momse i meg et gigantisk fruktfat, før jeg kryper inn til senga mi. Jeg kan nesten føle at den roper på meg allerede. I morgen er det full sving igjen med forelesninger, trening, jobb og yoga. Sistnevnte skal bli magisk etter denne helgen. 

Har dere hatt en fin ukestart? 

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Jeg tok PT-utdannelsen sammen med Jørgine! En utrolig sterk og sporty jente!
      Håper du får en fin uke med litt tid til egenpleie og avslapping mellom jobbing, skolearbeid og trening! 🙂

    2. Hei Maren!
      Lager du fortsatt individuelle treningsopplegg? Kan jeg isåfall få mailadr din for å få litt mer informasjon? 🙂
      Ha en fin dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg