En Royal frokost

Sponset opphold

Når mandagen starter med denne frokosten så må det jo bare bli en fin uke, eller hva? Jeg sov over i Oslo en ekstra natt for å ha et morgenmøte med SWIX. Heldigvis var ikke møtet tidligere enn at jeg rakk en god frokost på hotellet først. Som sagt er Clarion Hotel Royal Christiania  kjent for frokosten sin, og det kan jeg godt forstå. Jeg storkoste meg hvertfall med tidenes hotellfrokost. Jeg klarte ikke bestemme meg for hva jeg ville ha, så da ble det, som dere ser, litt av alt. Både yoghurt med diverse musli, eggerøre, skinke, grønnsaker og frokostbrix. Jeg måtte jo smake litt på allden fristende varmmaten også, og avsluttet derfor med speilegg, bacon, og pølser. Ikke akkurat hverdags kost for denne frøkna, men det er akkurat derfor det smaker litt ekstra godt når man først spiser det. 

Jeg har kost meg veldig her i helgen. Det har vært utrolig deilig for meg som liker å ha muligheten til å være sunn også på reise, å da bo på et hotell som har fokus på sunn, og økologisk mat, og som i tilegg har et fresh treningsrom og spaområde tilgjengelig for sine gjester. Clarion Royal Christiania har innfridd på alle områder, og jeg takker for meg med et stort smil om munnen.  

Nå skal jeg straks sette nesa mot flyplassen og hjem til deilige sørlandsbyen. Jeg koser meg som sagt veldig på tur, men nå kjenner jeg at det skal bli godt å komme hjem. 

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Jeg blir så glad av å lese bloggen din! Ikke bare fordi bildene alltid er så freshe og fine, men fordi du alltid er så positiv, sprek og inspirerende og samtidig så menneskelig. Du må være et av de flotteste forbildene aktive jenter kan ha! <3
      Det gleder meg at du legger ut bilde av hele frokosten din og "tørr" å vise oss at du faktisk ikke bare spiste frukt og müsli, men også egg, bacon og frokostbriks. Misforstå meg rett, det er overhodet ikke noe galt i en sånn Royal frokost, men jeg har en mistanke om at det dessverre er alt for mange jenter som bare pirker i seg litt müsli eller litt frukt til frokost ... Bor man på hotell, så bor man på hotell - og da skal man juggu kose seg med frokosten! Selv er jeg utrolig svak for slike frokoster og forsyner meg gjerne en og to og tre ganger. I hverdagen sverger jeg til havregrøt med masse deilig topping.
      Før jeg runder av vil jeg bare si at jeg håper du fortsetter å være akkurat den du er. Fortsett å inspirer og vær det sunne og gode forbildet du er 🙂 PS: spennende at du har prosjekter på gang med SWIX og Ulvang, spesielt for ei som er født og opovokst i skisporet!

    2. Jeg er enig med Ine. Det er flott at du også viser at du unner deg en stor og god frokost på hoteller. Jeg er i hvert fall sånn at jeg må smake på ALT når jeg spiser frokost på hotell. Jeg ender alltid opp med å spise for mye og få vondt i magen, men jeg anger aldri.
      Jeg har lyst å komme med ett ønske om et innlegg om innedørstrening. Til oss som er for unge til treningssenter eller kanskje ikke har råd. Jeg har fått med meg at du trener mye på treningssenter siden du jobber på ett, men hva gjorde du før? Hvor gammel var du da du begynte å trene? Jeg er visst litt nysjerrig av meg..hi hi 🙂

    3. Californication er en sykt bra serie! så den er bare å begynne å følge med på 🙂 liker bloggen din ganske godt forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg