Mens man venter…

Nå har jeg endlig fått roet meg litt ned her, og har litt bedre tid til å oppdatere dere. Jeg er som sagt i Oslo i helgen for en siste fotoshoot til bokprosjektet om Egenvektstrening, som jeg er så heldig å få være modell for. Shooten foregår på Avancia skedsmo, så her holder vi oss hele helgen. Vi tar bilder både i dag, i morgen og søndag. Vi kom i gang litt senere enn planlagt i dag, da studio vi skyter bilder i ikke var klart så tidlig som vi hadde håpt. Det resulterte i at jeg fikk litt kvalitetstid med skjønne Camilla. Vi holder jo som sagt til på Avancia i helgen, og det er Camilla og mannen hennes, Jørgen, sitt faste gym.

Camilla og meg fikk kjørt en liten økt på armer og rygg, og i tilegg fikk vi tid til både kaffe, og masse skravling. Det gjør jo absolutt ingenting å måtte vente litt når man har så hyggelig selskap. Vi kjørte følgende øvelser: 

  • Smal benk 
  • Triceps pushdown / supersett med Triceps med tau i kabel 
  • Biceps curl med stang i kabel / curl med hantler 
  • Nedtrekk 
  • Sittende roing 

 

Nå har vi akkurat fått tilgang til loaklet bildene skal tas, så nå begynner opprigging av utstyr, klargjøring av lys osv. Det blir nok en sen kveld på oss, og en tidlig morgen igjen i morgen tidlig. Denne helgen kommer til å kjennes i både kropp og hode, men det er fantastisk gøy også, så da gjør det ingenting om man blir litt sliten når søndagen kommer. Jeg fant akkurat ut at de selges både quest barer, nutramino barer og en helt haug av andre barer her på gymmet, og med det er jo helgen faktisk reddet. 

Hva er deres planer for helgen da ??

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har et spørsmål som jeg har lurt på veldig lenge, og det er kanskje litt dumt, men hvertfall; Jeg lurte på om hva som skjer med kroppen, hvilke resultater man ville fått dersom man valgte å kun drikke proteinshakes i en uke? Deretter gå over til proteinrik mat. Jeg lurer av flere grunner; jeg har en kropp, en tarm som trenger en pause(uten gå inn i detaljer) og jeg føler det ville vært en slags kickstart til en diett, noe lignende psmf? Jeg har lett rundt på nett, og ulike forum, og jeg vingler mellom hva som er best av en proteinrikdiett, eller en frukt/grønt diett. Kan du si noe om dette?=) ps. ser ikke på dette som noe langvarig, er glad i mat, en tenker bare å magen min en pause, og renske opp litt

    2. stine: Jeg forstår ikke helt dette. Jeg ville aldri drukket Shakes i en uke – uansett!! Hvis du har problemer med tarmen så ville jeg kontaktet lege.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg