Green monday

For en stund siden var jeg på besøk hos skjønne Camilla, og ble overrasket med en gave fra da hun var i USA. Camilla hadde kjøpt to super freshe nike topper til meg,  en i lys gul og en i grønn. Tenk å være så skjønn og god. I dag tester jeg ut den grønne toppen, og har allerede blitt forelsket i den. Denne dagen har vært så fin. Jeg startet dagen med å hente en stor pakke på posten, og innholdet tok nesten pusten fra meg. Jeg gleder meg så til å vise dere det. Jeg håper det solfyllt og fint i morgen, da blir det freshe bilder av de nye godsakene slik at dere kan få se. Ellers har dagen vært fyllt med sykepleiepensum, PT-kunder og egentrening. 

Jeg kjørte en fullkroppsøkt inspirert av den ene PTkunden min i dag. Hun er så sprek og flott, og når hun faktisk lå over meg i vekter på flere av øvelsene gav dette meg super motivasjon til å kjøre på med en styrkeøkt selv, og øke på vektene! Det var tydeligvis dette lille pushet jeg trengte for å endelig rykke litt opp på vektskivene. Mestringsfølelse på høyt nivå, selv om det ikke var store økningen så er all progresjon verd å feire – og feire gjorde vi. Min spreke mamma trener på gymmet jeg jobber, og hun var ferdig med sin økt samtidig som meg. Vi dro derfor sammen på en juice-bar like i nærheten hvor vi koste oss med frisk juice. Herlig grønn med spirulina, eple, spinat og agurk, og Mango Madness med mango, appelsin og lime. Så friskt og herlig. Perfekt feiring av treningsprogresjon. 

Nå er jeg endelig vel hjemme etter 10 timer på farten, straks er det middag, før jeg skal synke ned i sykepleiepensum igjen. Nå får jeg igjen for at jeg bare løper rundt og leker care-free treningsblogger, og helt glemmer at jeg faktisk har et fulltidstudie som burde fått litt mer fokus. Lenge leve skippertak. 

Hvordan har deres mandag vært? 

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Hei og god morgen til deg! 😀
      Håper du har en fantastisk morgen, og at du er i godt humør! Kanskje er du til og med i shoppehumør? Hva er vel ikke bedre enn å friske opp garderoben om du er i strålende humør? Jeg vil tipse deg om mitt siste innlegg der jeg selger fire splitter nye kjoler fra nelly.com til høyst bydende over 1,- 🙂
      Ellers vil jeg ønske deg ei kjempe fin uke videre, og kos deg masse! Klem i fleng <3

    2. Janne: Klart du kan 😀 Den er fra Nike, vanlig standard Nike Legend tightsen. Finnes i svart, grå, blå , og rød (og i noen mønster). Den er i basic kolleksjonen, og er alltid tilgjengelig. Navnet er altså: Nike Legend

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg