Lørdagshandel

Jeg håper dere har en super lørdag så langt. Jeg har startet dagen med en liten handlerunde. Kjøleskapet mitt så direkte trist ut, og trengte virkelig å fylles opp. Siden det er helg har jeg handlet inn masse meieriprodukter, karbondedeig, og roastbeef blandt annet. Mmmmm. Som dere vet har jeg strammet litt inn på matbudsjettet mitt i uken, og har blitt super flink til å spise havregryn og lage middager fra ting jeg har i frysen osv. Nå som det er helg unner jeg meg mine favoritter, så dagens handlepose ble ganske så deilig. Jeg handlet inn godsaker til helgen i går, så ikke la dere lure av denne ganske sunne lørdagshandelen. Popcorn, og mørk sjokolade med karamellfyll ligger i skapet, og det er dream-is i frysen. Det er forskjell på hverdag og helg. Jeg trives veldig godt med et sunt kothold i uken, også kose meg litt ekstra i helgen, og spesielle anledninger. Det smaker jo så mye bedre hvis man ikke spiser det hver dag. 

Jeg ligger i skrivende stund langflat på sofaen å prøver å finne litt motivasjon for å ta meg en gåtur ute i frisk luft. Jeg har helt ekstremt lyst på en Questbar, og den butikken som selger dem stenger kl 16 siden det er lørdag. Det er en fin motivasjon for å komme seg opp og ut. Hehe. Jeg la inn en bestilling på 4 esker  med questbars i går, så i tiden fremover blir det ikke noe problem å få tak i dem for å si det sånn. 

Hva gjør dere denne lørdagen, og hva er planene for kvelden ? 

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Hvor bestiller du questbarene? og hva er dine favoritt smaker som du har bestilt? 🙂 God lørdag forresten

    2. Oda: Oreo!!! Uten tvil. Den er helt sykt god. Ellers liker jeg den double chocolate og cinnamon roll, og den cookie dough. Liker white chocolate raspberry også. Haha, liker egentlig de fleste tydeligvis! Den peanutbutter har jeg ikke smakt faktisk, så det vet jeg ikke. Men regner med den er like digg som de andre 🙂

    3. Mye snadder her. Et velment tips er å lage tacokrydder fra bunnen, billigere i lengden og bedre for kroppen da de fra butikken inneholder mye salt 🙂

    4. Bare for å svare på en tidligere kommentar så prøvde jeg begge de med peanutbutter for ikke så lenge siden.. og de levde IKKE opp til forvetningene i forhold til de andre! Både jeg og venninnen min likte de ikke. Det var ikke noen deilige biter med digg i barene, de smakte rett og slett bare “fake”! Og jeg som ellers elsker både oreo, cinnamonroll og double chocolate chunk blant annet :):)
      Hvor er det du drar for å kjøpe quest i kr.sand da Maren? De selger det jo litt forskjellige plasser 🙂

    5. Det er der jeg også pleier å kjøpe 🙂 Eller så pleier jeg å gå på life, eller på proteinfabrikken 🙂
      Litt deilig å kunne kjøpe en og en bar for da kan jeg kjøpe litt forskjellig, og hvis de er gode kan jeg bestille 12 pk fra iherb 😀 Enn så lenge er det nok ingen som slår oreoen ;D Det var for øvrig ikke så lenge siden de hadde tilbud på questbarene på life 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg