Keep it simple

Dagens økt ble cardio + knebøy + markløft. Enkelt og greit. 40 minutter powerwalk med stigning på tredemøllen, etterfulgt av 3 sett med knebøy og 3 sett med markløft. Så enkelt kan det gjøres noen ganger. I dag hadde jeg verken kreativiteten eller overskuddet til noe mer spenstig enn dette, og det komiske er jo at dette faktisk endte med å bli en av de beste øktene på lenge. Kliss våt av svette, og med skjelvende ben dro jeg fra trening med et stort smil om munnen. Det enkle er ofte det beste. 


Nike tights HER  // Nike topp HER  (affilate links)

I kveld er det jentekveld med Kristina og Hilde. Joggebukse, skravlings, fruktfat og kos. Slike kosekvelder, med så fine jenter er virkelig det beste jeg vet. Jeg føler meg heldig som har så skjønne jenter i livet mitt.

Jeg synes det er utrolig gøy å blogge for tiden, og det gjør at jeg oppdaterer flere ganger om dagen. Grunnen til at det er så gøy er fordi dere lesere gir så mye av dere selv, dere responderer i kommentarfeltet og det betyr så mye for meg. Det er jo hele motivasjonen til å drive denne bloggen, at den faktisk treffer noen, og at noen der ute føler et behov for å legge igjen et lite spor. Ååår jeg blir så glad! Tusen tusen takk. 

 

Smiiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Kunne du hatt et innlegg på teknikk og utførelse ang. markløft (+ strake)? Har litt vansker med å begynne med denne øvelsen, siden jeg er så redd for å gjøre den feil!
      Bare et forslag 🙂

    2. For en inspirerande blogg du har Maren! Er midt i utdanninga mi som PT, og prøva å starte ein blogg samtidig. Blir so insprert av deg og dine blogginlegg. Dei motiverar, inspirerar og vekke en nyskjerrighet som gjere til at eg må innom her å lese kvar dag! Du inspirerar nok månge fleire enn berre meg 🙂 Ha ei fin helg! 🙂

    3. Julianne: Jeg er virkelig ikke den sterkeste jenta på gymmet, men har vel egentlig ikke noe mål om å være det heller 🙂 markløft trener jeg med 60-65kg (10 rep, 3-4 sett) og bøy 50-55kg (10rep 3-4 sett) Har vært oppe på 70 i bøy og 85 i mark , men som sagt er ikke dette et fokusområde for meg nå 🙂

    4. Takk for svar! Det er jo knallbra. Fokuserer mer på teknikk jeg, og går heller 10 kg ned på vektene 🙂 fint å kunne variere litt!

    5. Hei Maren! Dagen har gått i ett, så jeg har ikke rukket og kommentere dette innlegget før nå! :O Men jeg MÅ bare si at jeg elsker det treningsettet du har på deg her 🙂 Nyyyydelig farge til deg, også ser det jo så fresht ut!! Lekkert rett og slett! “ønskeseg
      Ha en fin fredagskveld/-natt videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg