My kind of breakfast

Ja jeg vet at jeg skulle roe ned meieriprodukt- og bær forbruket mitt for å prøve å være litt mer økonomisk i matveien, og jeg har roet betrakelig ned. Jeg ser aldri for meg at jeg kommer til å kutte det helt – det er jo det beste jeg vet. Se på bildene under, dere forstår at denne frokosten er umulig å gi opp sant? Hehe. Jeg tenker at det handler om prioriteringer, og jeg prioriterer å unne meg en slik frokost fra tid til annen. 

Jeg varierer mellom hjemmelagde knekkebrød med proteinrikt pålegg, havregrøt i ulike varianter og meieriprodukter med frukt og bær. Jeg er også veldig glad i eggerøre, omelett og slik type frokost, men det blir desverre sjeldent jeg lager. det. 

Hva er din favoritt frokost? 

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Min favorittfrokost er havregrøt (helst med skummet melk) med proteinpulver med vaniljesmak og mandelsmør. Yum! Og så må jeg alltid ha iallefall en kopp med Nespresso kaffe 😉

    2. Min favorittfrokost er havregrøt, hvor jeg vender inn et par ss cottage cheese (er dessverre ikke glad i å spise dette alene eller med yoghurt, blir så fort kvalm av det :/), deretter skjærer jeg opp en halv banan, har over litt knuste linfrø, kanel og sukrin. God start på dagen, synes jeg 🙂

    3. Kjære Maren!
      Jeg er fast leser av bloggen din, men jeg har ikke vært flink til å kommentere. Jeg må bare si tusen takk for den inspirasjonen du gir i hverdagen. Takk for at du deler både gode og dårlige dager. Takk for at du er ærlig og ikke opptatt av å fremstå som perfekt. På den måten tror jeg flere kan relatere seg til deg. Det syns jeg nemlig er trist med denne bloggverden: alt skal være så perfekt. Du er dyktig og må ha en enorm stå-på-vilje, men du viser også at du har utfordringer og tøffe dager akkurat som alle oss andre. TAKK!
      Og så må jeg legge til at du har en utrolig fin utstråling. Du ser så god ut 🙂
      Ha en fortsatt fin dag 🙂
      Hilsen fast leser.

    4. Hei:) Ville bare si hvor mye fantastisk inspirasjon du har gitt meg til å få en mye sunnere livsstil! Lurte også på om det hadde vært mulig å lage en video der du viser noen enkle øvelser en kan gjøre hjemme? Det hadde vært til stor hjelp:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg