Hvilehjemmet

I dag har det gått i ett med forelesninger, trening, og en god del jobb med mail og diverse bak bloggen. Når hverdagen er hektisk er det så godt å ha et hjem man trives i, og som virkelig føles som et hjem, en safezone, og et hvilested hvor man kan trekke seg tilbake og samle krefter. I kveld har jeg bare kost meg her hjemme alene, sett på tv, lagd god mat og senket skuldrene. Jeg som er tidenes største fan av idol måtte jo få med meg Idol junior. Jeg må nok innrømme at jeg liker orginalen bedre, men det var virkelig så mange søte og ikke minst tallentfulle barn – jeg er mektig imponert over nivået på barna. Jeg må innrømme at tantehjertet mitt smeltet litt. Er det flere som fikk det med seg? hva synes dere?

I dag kjøpte jeg med meg orange roser hjem. Jeg har alltid friske roser i leiligheten, til en hver tid, alltid. Det er så utrolig koselig synes jeg. Jeg har nesten alltid den samme fargen på rosene, en dus lys rosa farge. I dag kom jeg over disse friske orange rosene, og synes det var perfekte nå som det går mot høst. I dag er jeg i et skikkelig kosehumør, og har bare lyst å ligge under pleddet, se på koselige filmer og spise godsaker. Etter en liten powerwalk på morgenen, og en god styrkeøkt i ettermiddag unner jeg meg litt onsdagskos med den beste samvittighet. 

Hva har dere gjort i dag? 

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Fikk tatt ei god styrkeøkt og vært på yoga-time idag. Hatt trivelig kaffebesøk av ei god venninne, og avsluttet kvelden med god mat og opptak på tv. Har vært en fin dag 🙂
      Så veldig koselig ut inne hos deg. Så fine de store lyktene på gulvet var. Hvor har du kjøpt de? 🙂

    2. ååå, hvor er de store lyktene som står ved vinduet fra? Utrolig fine, og er på jakt etter noen slike selv 🙂

    3. Du har altså fått det så fint i leiligheta di!! Deilig høststeming. Kjenner jeg blir litt småsjalu, men også veldig motivert for å få min egen leilighet med tida. Fortsett og del interiørbilder! Vil gjerne se flere rom av leiligheta også 🙂

    4. Helene: Det er et designerbord som mine foreldre hadde stående, som vi spraylakkerte i hvit høyglans 🙂 Kjøpt for sikkert 20 år siden desverre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg