Hjem til mor

Søndag betyr familiedag for meg. Jeg startet dagen med en frisk powerwalk ute i regnet, før jeg koste meg et par timer på sofen med ullpledd og serier. Søndag er som sagt familiedag og hviledag, så jeg droppet styrketrening og brukte resten av ettermiddagen og kvelden sammen med familien min. Kyllingsalat med hvitløksbaguetter, og mormors vaffler stod på menyen. Så herlig! Jeg innsisterte på at vi skulle fyre i peisen på kjøkkenet, det er virkelig bare det koseligste jeg vet. 

Nå har jeg kommet hjem til meg selv, og skal bare ligge her å se på serier, spise litt og lade opp batteriene til en ny og sprek uke. Denne uken har jeg satt som mål å ha 3 styrkeøkter og 3 kondisjonsøkter. Jeg regner da gåturer som kondisjonsøkter, følte det var litt vesentlig å presisere. 

Har du noen spreke mål for den kommende uken? 

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Ja virkelig! Og de passet perfekt inn hos deg altså, med sorte og hvite bakgrunnsfarger 🙂 Skal gå på jakt etter de imorgen. Er ikke klar for å gi slipp på sommerfølelsen heelt ennå 😉

    2. Lurte på om du har noen tips til å klare flere vide pullups?:) Jeg gjør de 1 gang i uka, og da øver jeg i pyramide slik som dette:
      1 pullup, 30 sekunder pause, 2 pullups, 30 sekunder pause…til jeg ikke klare mer og så går jeg nedover igjen. Bruker strikk når jeg kjenner jeg ikke klarer mer 🙂
      Det meste jeg har klart er 6 stykker, men i pyramiden min er maks antall 5 på en god dag uten strikk 😉 Håper du forstod forklaringen min og vil gi meg et tips, du som er en reser i pullups 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg