Interiør lørdag

I dag har jeg brukt hele dagen på IKEA, og rundt om i diverse interiørbutikker. Jeg har kjøpt så utorlig mye fint til leiligheten, og jeg kan nesten ikke vente med å vise dere det. Spesielt et kupp jeg gjorde på Hansen og Co gleder jeg meg veldig til å dele. Jeg planlegger å bruke hele ettermiddagen og kvelden på å vaske, rydde og fikse i stand i leiligheten. Det er mye nytt som skal monteres og danderes.

Det har tatt litt tid for meg før jeg kunne begynne med denne delen av innflyttingen, fordi jeg kjøpte en helt ny leilighet, helt uten noe innhold så måtte jeg gjøre ting litt etappevis når det kom til møbler og annet interiør. Jeg prioriterte først de store tingene som sofa, spisebord, stuebord, stoler, tepper og lamper. Nå er jeg over på den gøye delen med pynteting, puter, lysestaker og slike herlige ting. Mange av dere har etterlyst bilder av leiligheten, og det skal dere selvfølgelig få. Jeg skal som sagt bruke dagen i dag, og morgendagen på å fikse i stand, så håper jeg å få ut litt bilder til dere i løpet av søndagen. 

Nå har jeg drasset med meg alle posene mine opp på Solsiden, og skal prøve å få unna en mini styrkeøkt før jeg skal hjem til innredningsprosjektet mitt. Jeg kjørte en fullkroppsøkt i går, men jeg føler at skuldre, armer og mage ikke helt fikk kjørt seg, så i dag smeller jeg sammen en økt med fokus på de områdene. Jeg liker godt helge-trening, da kjører jeg somregel litt disko-økt. Det vil si at jeg finner på øvelser underveis og gjør akkurat det jeg føler for der og da. Alt er bedre enn ingenting, en ren bonusøkt med andre ord. 

Hva har dere fyllt denne lørdagen med? 

 

Smiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Så gøy! Flytter inn i en helt ny leilighet om 2 måneder, så da er det min tur å farte rundt for å kjøpe møbler osv 😉 Selv om det er 2 måneder igjen, har jeg brukt dagen i dag til å rydde og kaste ting jeg ikke ønsker å ha med meg til den nye leiligheten. Trening og matinnkjøp ble det også 😉
      Gleder meg til å se bilder, for jeg trenger inspirasjon! 😉
      Ha en fin kveld!

    2. Navn: Den er fra Bik Bok, utrolig deilig 🙂 Jeg tok den i en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, synes den ble finere som litt oversized 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg