Cafe-kontor

I dag har jeg satt meg på koselige Kjøkkenskapet for å jobbe litt. Jeg sitter som oftest hjemme å diller med bloggen, men siden det er fredag i dag hadde jeg lyst å gjøre det litt hyggeligere, og dro derfor ut på cafe. Det er lenge siden jeg besøkte kjøkkenskapet sist, men det blir garantert ikke lenge til neste gang. Hvis dere tar en liten titt på bildet under så forstår dere hvorfor. Se den innbydende, friske salaten. Den smakte akkurat så godt som den ser ut. Mmmmm. 

Nå skal jeg sitte her en liten time til, før jeg skal treffe vakre Celine som er hjemme på besøk fra København. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg ruslet rundt i sentrum og tittet i butikker, så denne fredagsdaten gleder jeg meg veldig til. Senere skal jeg få lurt inn en liten styrkeøkt, og selvfølgelig dele programmet med dere. Jeg har ikke glemt at jeg skal dele forrige ukes helkropp-program med dere. Jeg tenker å kjøre det samme i dag, og deler økten med dere i kveld. Planene for kvelden er den samme som hver fredag, Idol og taco. Jeg må le av hvor viktig det er for meg med Idol og taco på fredager, men sånn er det bare, noen trdisjoner er for gode til å ikke følge opp. 

Ha en deilig fredag dere. 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Hei Maren! Gjerne post treningsøkten! Alltid like inspirerende! Også lurte jeg på om du kunne dele dine erfaringer med bil/uten il. Er det fryktelig dyrt? Verdt det? Hva betaler du i utgifter for den i mnd ca? Setter stor pris på svar, vurderer nemlig å kjøpe. Men billån er dyrt, og jeg er en student med akkurat litt for lite inntekt, hehe. Håper på innspill! Klemmer

    2. Det er alltid godt å koble av litt på cafe!
      Hvordan går det forresten med studiene? Jeg går første året på sykepleien og forstår ikke hvordan jeg skal få tid til noe annet enn dette! Det ser ut som du har så godt tid, selv om du studerer! Har du noen gode studeitriks på lur? 🙂
      Han en fin helg 🙂

    3. Den salaten så litt deiligere ut enn den usle salaten jeg spiste på jobb for noen minutter siden.. Kjente jeg ble litt sjalu 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg