Dagens dobbel

I dag slo jeg jammen til med en dobbel økt, det er ikke så ofte det skjer, men i dag var energien på plass og jeg følte for en bonus økt på kvelden. Jeg startet altså dagen med en intervalløkt, og avsluttet med rolig langkjøring. Jeg synes nesten det er litt skummelt å si dette, for jeg har en tendens til å bli syk rett etterpå, men jeg tar sjansen. Jeg føler jeg har kommet i en ok løpeform nå, som gjør at det ikke koster allverdens å ta en liten løpetur. Det ufattelig godt når man har klart å komme seg dit at man faktisk kan nyte en løpetur, og ikke bare streve, puste og pese seg gjennom hele økten. Jeg har kommet til dette punket et par ganger før, og begge gangene jeg har nevnt på bloggen at jeg føler løpeformen er forbedret så har jeg blitt forkjølet like etterpå, og vips var kondisen nede på null igjen. Jeg krysser fingrene for at det ikke skjer denne gangen også. 

Jeg løper faktisk som oftest uten musikk, men på intervallene i dag trengte jeg litt ekstra guts, og da satt jeg på listen med mine ultimate power sanger. Jeg har nevnt noen av dem før for dere, men jeg gjentar dem så gjerne: 

  • A cut above – Avery Watts
  • Gotta get me some – Nickelback
  • Numb – Linkin Park
  • Bulls on parade – Rage Against The Machine
  • Faint – Linkin park 
  • Trespassing – Adam Lambert
  • Killing in the name – Rage Against The Machine


Har du noen favorittl sanger som får deg til å gi absolutt alt på trening, del dem veldig gjerne i kommentarfeltet. Jeg har hatt den samme listen i en evighet, så det er absolutt på tide å fornye den litt. Jeg liker veldig godt sanger med mye kraft, og gjerne en tekst som treffer, motiverer og får deg til å føle at du kan overvinne alt. A cut above med Avery Watts er nok den sangen som treffer meg aller mest på min liste. Jeg gleder meg til å høre deres favorittrer. 

Er det flere som har trent i dag? 

 

Smiiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Herregud, for en herlig mage du har! Jeg trener veldig ofte, men føler ikke kostholdet er som det kanskje burde om jeg skal få de resultatene jeg ønsker.
      Jeg gikk faktisk ut døra klokken tolv i dag, gikk opp i skogen og tok meg en aldri så liten fjelltur når jeg først var ute . Kom ikke hjem igjen før klokken halv seks, og har i løpet av den tiden hatt to korte pauser. Det kjennes i føtter og rumpe for å si det sånn…..

    2. Hvem tar bildene av deg? Hvordan klarer du å ta dem av deg selv, evt hvilket camra bruker du når du tar bilder?

    3. Her ble det en god, lang og rask gåtur i den høstkledde skogen i nydelig vær 🙂 Skikkelig energipåfyll! 😀 Senere en lett spinningtime. Er på slutten av en forkjølelsesrunde, og noen ganger er det godt nok å gjennomføre, synes jeg 🙂

    4. Fort Minor – Remember the name får meg alltid inn i riktig modus på trening. Uansett humør hjelper det å få denne sangen på ørene.

    5. Tusen takk for supre tips til treningssmusikk. Likte spesielt godt a cut above. Den fikk meg gjennom en knallhard treningsøkt på 11 km! For en deilig følelse 😀 du er en stor inspirasjonskilde, stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg