Frokost & fotoshoot

Her er frokosten i magen, og vi er straks på vei ut for andre dag med fotoshoot i Tufteparken. Jeg bor jo på Frogner House apartments hvor jeg har fullt kjøkken, og dermed mulighet til å lage meg min deilige Marenskål. Marenskålen inneholder jordbær, blåbær, banan, eplebiter, cottage cheese orginal, vanilje yoplait yoghurt og salt nøttemiks og tørkede bær. Mmmmm.

Gårsdagen ble en utrolig bra dag, så nå er det bare å finen frem ny energi og sørge for at i dag blir like produktiv og bra. Jeg synes det er så fantastisk gøy å være med på dette, og jeg føler meg priviligert som får være modell for dette spennende bokporsjektet. Jeg kan ikke fortelle dere så mye enda, men som allerede nevnt er jeg modell i Lasse Tufte ( mannen bak Tufteparken) sin kommende bok om egenvektstrening. Gled dere til resultatet folkens, dette blir så utrolig bra. Boken er spekket av inspirerende, utfordrende og super effektive øvelser med egen kroppsvekt, samt masse annen lærerik informasjon om egenvektstrening. Jeg har allerede lært en hel haug, bare ved å være modell for boken.

Jeg håper der har hatt en herlig helg, og nyter søndagen fullt ut. Jeg blir i Oslo til i morgen kveld, da jeg har et møte med en ny potensiell sponsor i morgen formiddag. Denne helgen er virkelig hektisk, men når det kun er gøye ting, så gjør det jo overhode ingenting at det går litt i ett. 

 

Smiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Så spennende med sånne givende prosjekter! Dette må jo være perfekt for deg som er ihuget treningsjente 🙂 Marenskålen så forresten helt herlig ut 🙂 Håper det blir en produktiv og lærerik søndag! Kos deg masse 🙂

    2. Hvor mange økter har du i uken? Hvor lenge varer kondisjonsøktene dine, og hva gjør du på disse? (løper du liksom 45 min på mølla). Varmer du opp før du starter på styrkeøktene dine? 🙂

    3. Ida: varierer veldig, men ca 4 pr uke. Ca 45 minutter. Jeg liker best å jogge ute i skogen som kondisjonstreing. Ja jeg kjører ofte lettere vekter som oppvarming, og hvis jeg trener ben så ruller jeg på massasjerulle først og kjører diverse dynamiske strechingøvelser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg