Oslo next

Etter kun 4 små dager hjemme er det på tide å reise litt igjen. Jeg setter meg på flyet i ettermiddag med destinasjon Oslo. Hovedgrunnen til at jeg reiser er et spennende møte med en potensiell ny samarbeidspartner, dette vil jeg komme tilbake til så snart jeg kan. Ellers skal jeg fylle helgen med catching up med gamle oslovenner, tapas på delicatessen, jogging i frognerparken, kaffe på min faste Waynes, trene i Tufteparken, gå tur lang aker brygge, trene på min gamle arbeidsplass Sats Solli og ellers bare nyte byen jeg har tilbragt 5 fine år i. Det er ikke ofte jeg viser meg i noe annet enn treningsklær her på bloggen, men dagens reiseoutfit er altså ikke treningsklær. Så her er beviset, jeg har, ikke mye, men litt, annet enn kun treningsklær i skapet.

I dag morges lagde jeg en ny vri på havregrøten min. Jeg har alltid sjokladesmak på grøten, men i dag byttet jeg ut min standard sjokkogrøt med vanilje og egg (!). Det smakte virkelig helt himmelsk, og egget gjorde at konistensen ble så god, samtidig økes også proteinmengden med det tilsatte egget, og i tilegg får du sunne fettsyrer fra eggeplommen. Det blir jo ikke bedre. Jeg skal få skrevet ned ingredienser og fremgangsmåte slik at jeg kan dele den med dere litt senre i dag. Jeg aner en ny havregrøt-favoritt. 

Hva er deres planer for helgen ? 

 

Smiiiil Maren

11 kommentarer
    1. Jeg skal være med på Stoltzekleiven opp! (i bergen) Æææææ… Grugleder meg! Du er fryktelig vakker, atletisk og inspirerende, kan jeg spørre hvor gammel du er?

    2. Kos deg kjempemye i Oslo. Studerte der, men fikk jobb i Finnmark, så jeg måtte flytte. Men jeg har store ambisjoner om å flytte tilbake, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge.
      Jeg har frihelg denne helga, så den blir brukt på en joggetur i morgen, en tur på søndag. Ellers blir husarbeid og full avslapping med fine tvserier og gode bøker.

    3. Hei! Tenkte bare tipse deg om en annen kjempegod variant av havregrøt!
      – 1,5dl havregryn (eller ønsket mengde)
      – 1dl melk
      – 2dl vann
      – 2 ss sukkerfritt jordbærsyltetøy
      – 2 ss cottage cheese
      – Kanel
      – 1 liten ts salt (jeg bruker maldon salt)
      – evt. ekstra søtning.
      Denne er enda bedre om du topper den med banan og solsikkekjerner! Spiser denne så å si hver morgen, blir aldri lei. Den er forresten også like god uten cottage cheese, om du ønsker å spare litt penger der. Denne må du prøve! 🙂

    4. Tone Rose Svingen: Takk for tips!! Høres super god ut, skal absolutt teste 🙂 Så digg med solsikkekjerner. Brukte det så mye før, super godt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg