Jentekveld & Sunn snacks

I går inviterte skjønne Camilla til jentekveld med sunn snacks og Idol. Camilla og forloveden har akkurat kjøpt seg hus, og jeg er helt målløs over hvor nydelig det var der. Det er så gøy at vi har kommet dit at jentene mine nå både gifter seg, blir gravide og kjøper hus. Stor stas! Vi hadde en helt herlig kveld, og det var så godt å se skjønne jenta mi igjen. Jeg elsker slike kvelder som dette, og serveringen kan virkelig ikke bli bedre i mine øyne. Epler, pærer, honning-melon, mango, kiwi, jordbær og blåbær kuttet i små delikate biter og dandert på fat. Vi hadde også vanilje yoghurt til som vi helte over. Mmmmm. Perfekt snacks for en jentekveld midt i uken. 

Jeg fikk gave av Camilla fra når hun var i USA for en stund tilbake. To super freshe Nike topper, og en lipgloss fra Victoria Secret. For en venninne! Jeg fikk også et nydelig Save The Date kort for bryllupet til C&M neste sommer. Datoen er holdt av, og jeg gleder meg så til å få være en del av Camilla og Magnus sin store dag. 

Hva liker du å servere på jentekvelder ?

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Hos oss blir det desverre mye chips, sjokolade og brus på jentekvelder!! Men satser på å komme med noe litt sunnere alternativer fremover. Hater at man alltid skal måtte kjøpe masse drittmat når man skal samles selv om det er i ukedagene ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg