Morgenstund

Det er ikke så mye som skal til for å skape en harmonisk og koselig morgenstund. Friske blomster, og glass med stett istede for de vanlige kjipe kjøkkenglassene var alt som skulle til for min del i dag. Jeg er helt hekta på de nye sukkerfrie God morgen yogurtene, og har hamstret kjøleskapet fullt av dem. De er perfekte å slenge med seg i vesken, eller kose seg med til frokost. Jeg føler ikke at en God morgen yogurt er en fulllverdig frokost for meg, da må jeg ha litt cottage cheese oppi, og en frukt til for eksempel. Den smaker uansett helt himmelsk og er perfekt som mellommåltid, eller som frokost med noe i tilegg. 

Jeg er straks på vei ut døren, men jeg hadde bare lyst å titte innom for å ønske dere en herlig dag først. Jeg kommer tilbake senere med litt middagsinspirasjon til dere, så det er bare å titte innom igjen i ettermidag. Enn så lenge får dere nyte denne tirsdagsmorgenen. 

 

Smiiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Hei Maren, jeg lurer på om det du som tar bilder av deg selv eller om du får hjelp. Evt dersom du tar bilder av deg selv, hva bruker du ? Camera, mobil, ipad? Hvordan klarer du det? 🙂 håper på svar

    2. De nye god morgene youghurtene er velig gode, perfekt mellomåltid.
      Ønsker deg en strålende dag fine Maren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg