For en helg!

Det ble nesten natt før jeg omsider kom meg hjem til Kristiansand i går kveld. Etter fire dager på reise var det utroig godt å sove i sin egen seng i natt. Det har vært en innholdrik tur med utrolig mye gøy. Jeg var først i Fredrikstad hos en god venninne, hvor fokuset lå kun på kos, kvalitetstid, god mat og hygge.  På søndagen dro vi innom Norway Open hvor jeg fikk min porsjon fitness-inpirasjon for det kommende året, og i tilegg fikk se masse artig på expoen. Jeg fikk også hilse på noen av dere nydelige lesere, samt treffe medbloggere og instagram inspirasjoner i virkeligheten. Veldig hyggelig. Dersom dere er interresert i fitness så ligger alt av bilder, filmer og resultater ute på Treningsforum side nettsider

Etter Norway Open kjørte jeg direkte til Tufteparken i Drammen, hvor jeg traff herlige Pia Seeberg fra ShapeUp og fotograf Mats grimseth. Vi gjennomførte en Fotoshoot under meget skiftende værforhold. Sol, regn, og sterk vind gav oss litt utfordringer, men jeg tror og håper resultatet blir bra. Lasse Tufte ankom drammen, og tok meg og fotograf Mats med videre til Tufteparken i Bærum. Nå var det nesten blitt mørkt og været var fremdeles en utfordring. Mats gav beskjed om at det var 20 minutter igjen med bra lys, og da var det bare å speede opp. Aldri har jeg gjort en shoot med så mange øvelser på på så kort tid. Tennene klappret i munnen på meg, og nuppene stod på huden – men fy søren så utrolig gøy!! 


Mats Grimseth og Pia Seeberg

Puh, jeg forstår jo nå hvorfor kroppen min føler som den har blitt tygd på og spyttet ut igjen i dag. Det ble jo faktisk et rimelig hektisk døgn. Jeg sitter igjen med et stort smil og kun gode opplevelser fra denne helgen. Tenk å få oppleve så mye gøy, og møte så mange herlige mennesker på en og samme helg. Spesielt koselig var det å møte Pia fra ShapeUp, for en solstråle. Jeg ser virkelig frem til mer sprell med denne jenta fremover. 

Nå skal jeg snu fokus mot sykepleierstudier og hverdag. Jeg skal ut på tur igjen allerede til helgen så det gjelder å prøve å holde fokus i hverdagene. Jeg er som sagt litt redusert etter helgen, og planlegger derfor ingen power-workout i dag. Jeg har på min faste Pilatestime på Balanse Pilates & Yoga i ettermiddag, og det kjenner jeg skal bli utrolig deilig. 

Hvordan har helgen deres vært, og hva er planene for denne mandagen ? 

 

Smiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg