Sunne nyheter

Først vil jeg bare si at dette er ikke et betalt reklameinnlegg, dette er kun et tips til mine spreke, sunne lesere. Jeg vet at mange synes det er forvirrende, vanskelig og til tider frustrerende å finne frem sunne, gode matvarer i jungelen av produkter. Det er derfor utrolig bra når det kommer nye spennende produkter på markedet som båe har høyt innhold av proteiner, og lite eller ingeting sukker.

Jeg har testet ut både God morgen yoghurt uten sukker, de nye tilskuddene til 14-serien og Styrke melk i brungebær smak. I fare for å være i ovrkant positiv så må jeg si at jeg likte alle sammen veldig godt. Gresk yoghurt i 14 serien er nok favroitten med frisk nydelig smak, deilig kremete konsistens og et helt fantastisk næringsinnhold. Jeg likte Mango & Pasjonsfrukt best på smak. God morgen Zero var også utrolig frisk og god, samtidig som dne var litt syrlig. Jeg klarer ikke velge mellom Melon og Bringebær, de var utorlig smakfulle begge to. Muslikrønsjen var helt latterlig god, jeg kunne gjerne hatt dobbelt så mye av den i hvert beger. 

Har dere testet noen av nyhetene fra Tine ? 

Jeg ankom akkurat Fredrikstad, hvor jeg skal tilbringe tre fine dager hos skjønneste Lina. På søndag går turen videre til Oslo hvor jeg skal på en spennende fotoshoot i forbindelse med et bokprosjekt. Mac og kamera er selvfølgelig med på tur. Det føles så vidundelig godt å dra bort litt nå, og jeg gleder meg virkelig til de neste dagene. 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. hei 🙂 et lite spørsmål her..
      I proteinpannekaker fra proteinfabrikken er 70 g 241 kcal.. jeg klarer ikke lage disse til to små så det blir heller en stor 🙂 Men en vanlig stor pannekake på 100 g leste jeg inneholdt bare 180 kcal.. er det så mye sunnere med disse proteinpannekene da? det er jo mindre kcal i en vanlig.. håper på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg