Early morning

Dette bildet ble tatt klokken 06.15 i dag morges, da var jeg nemlig på plass på Solsiden, for en styrkeøkt med en venninne. Jeg har vært med på en av hennes morgenøkter tidligere, og det er jo bare så utorlig gøy, men samtidig blir jeg så hinsides trøtt utover dagen at det er bare såvidt det er verd det for min del. Jeg surrer rundt her som en zombie og klarer nesten ikke holde øynene oppe, og klokken er kun 11. Jeg kjenner det kan bli en lang dag. Det er selvfølgelig utrolig deilig å være ferdig trent før klokken halv 8 på morgenen, og økten ble som sagt utorlig bra, på tross av et par gjesp underveis. 

Resten av dagen tilbringes på skolebenken, før jeg skal rusle nedover til sentrum for en Pilates time med dyktige Nina på Balanse Yoga og Pilates. I dag er kamera med, og jeg satser på å få tatt noen bilder til dere. 

Hva er deres planer for mandagen? 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Oi, det var tidlig! Har vurdert å dra på spinningtime kl syv om morgenen, men selv det er i tidligste laget for meg altså… i ni-tiden er jeg mer klar for trening 😉
      Planene mine i dag er omtrent samme som deg; skolearbeid og trening 🙂 Så det blir nok en bra mandag 🙂

    2. sigrid: Det hadde jeg faktisk for ikke så lenge siden 🙂 Google: Fitliving spørsmålsrunde, så kommer det opp, eller let deg litt tilbake i arkivet 🙂

    3. Det og trene på morgenen før skolen er noe jeg sier jeg skal gjøre nesten hver natt men får aldri futt i meg til og bevege meg ut av sengen så tilig, hehe.
      Lurte også på hvor du kjøpte den flasken? Har sett noen bloggere så har slike flakser og har gjerne lyst på en selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg